Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@00:35:44 GMT

توزیع ۳۰۰ هزار پرس غذا در دهه ولایت و امامت

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۱۷۸۸

توزیع ۳۰۰ هزار پرس غذا در دهه ولایت و امامت

حجت الاسلام احمدی به برنامه‌های اطعام در دهه ولایت و امامت اشاره کرد و گفت: طبق اعلام ظرفیت شهرستان‌ها ۲۵۰ هزار پرس غذا بنا بوده است که بین اقشار مختلف مردم و نیازمندان توزیع شود اما با توجه به همت خیرین این تعداد به ۳۰۰ هزار پرس غذا افزایش یافت.

حجت‌الاسلام‌ «وحید احمدی» با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه ولایت و امامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز،گفت: برنامه‌های این مجموعه از تاریخ 12 مردادماه با عنوان قرآن ناطق و کوثر قرآن کلید خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان فارس در ادامه به برنامه‌های اطعام در دهه ولایت و امامت اشاره کرد و افزود: طبق اعلام ظرفیت شهرستان‌ها 250 هزار پرس غذا بنا بوده است که بین اقشار مختلف مردم و نیازمندان توزیع شود اما با توجه به همت خیرین این تعداد به 300 هزار پرس غذا افزایش یافت.

وی به دیگر برنامه‌های دهه ولایت و امامت در سطح استان و شهر شیراز اشاره و تصریح کرد: برگزاری اجلاس جامعه روحانیت شیراز در محل بنیاد غدیر، رونمایی از خطبه غدیر توسط هنرمندان با سه خط، انجام شد و همچنین رونمایی از جشنواره شعر غدیر به‌صورت دائمی در فارس نیز ازجمله برخی از ویژه‌برنامه‌های برگزارشده در دهه ولایت و امامت در فارس است.

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: حدود 17 هزار توزیع خطبه غدیر، زیارت غدیریه، ویژه‌نامه و طراحی پوستر در سطح استان انجام‌شده است

وی خاطرنشان کرد: در کنار مراسم‌های جشن غدیر، ویژه‌برنامه‌های کودک و نوجوان و مسابقات فرهنگی نیز انجام‌شده است که هدایای ویژه‌ای به افراد برتر اهداشده است.

دبیر اجرایی دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان فارس در پایان اضافه کرد: 810 ویژه‌برنامه در سراسر استان در دهه ولایت و امامت برگزار و اجراشده است.

پایان پیام/663

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم غدیر سومین جشنواره طنین مسجد جشنواره طنین مسجد جشن عید غدیر خم بیرجند غدیر خم جشنواره طنین حجت الاسلام محسنی اژه ای بنیاد غدیر فارس عید غدیر خم عید غدیر غدیر خم غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد

 آیت‌الله مصطفی محامی   در دیدار با رئیس و جمعی از معاونان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دارای چند محور مهم کاری است که نیازمند عقلانیت و تدبیر، همت و پیگیری و نیز دقت نظر است.

وی افزود: بخش اول کار آمایش نیازهای سیستان و بلوچستان تهیه جدول نیازمندی‌ها و سپس پیگیری برای جذب بودجه است که البته هر کدام از این کارها سخت و نیازمند تلاش و همت است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: خوشبختانه در چند سال گذشته بر اساس تعاملات و همکاری خوب مسوولان استانی، عنایت رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور وضعیت اختصاص بودجه خوب بوده اما نیاز ما بیشتر از این‌هاست.

آیت الله محامی ادامه داد: محور دوم کار توزیع عادلانه بودجه در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان است که معیار توزیع می‌تواند نیازمندی، تاثیرگذاری پروژه و توان دستگاه در اجرای پروژه باشد و در این جهت نیازمند عقلانیت و تدبیر هستیم که در رشد و آینده استان بسیار مهم است چرا که گاهی دوستان تلاش کرده و بودجه‌هایی هم به استان می‌آید اما هدر می‌رود و از این قبیل پروژه‌ها در سطح استان مشاهده می‌کنیم.

وی گفت: امیدواریم نتیجه خدمات و زحمات دستگاه‌های مختلف در زندگی مردم لمس شود و مردم نتیجه این زحمات را در سفره خود احساس کنند و عامل امیدواری بیشتر آن‌ها به خدمات بیشتر مسوولان است و مسوولان باید با کار خود در میان مردم امید آفرینی کنند نه اینکه تنها حرف بزنند و البته واقعیات هم باید به طور دقیق برای مردم بیان شود و بزرگنمایی صورت نگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • توزیع بیش از ۶۸ هزار تذکره در کنر
  • نحوه انتخاب بهترین سیستم عامل برای سرور
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • توزیع بیش از ۱۳۰ هزار جلد پاسپورت در هرات
  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی
  • توزیع بیش از ۱۳۹ هزار تذکره در تخار