Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@02:04:56 GMT

تمجید علی لاریجانی ار تصمیم کره شمالی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۱۸۱۷

تمجید علی لاریجانی ار تصمیم کره شمالی

خانه ملت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار «پاک چول مین» معاون رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی و رئیس گروه دوستی پارلمانی کره شمالی و ایران با اشاره به روابط گسترده و پایدار بین دو کشور ایران و کره شمالی، گفت: ایران از پیشنهادها برای توسعه روابط اقتصادی بین دو کشور استقبال می کند و باید از ظرفیت های ایران و کره شمالی در این حوزه استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کره شمالی در برابر درخواست های یکطرفه آمریکایی ها، هوشمندانه تصمیم گرفت و عمل کرد، افزود: هدف آمریکایی ها انجام یک معامله صحیح با کره شمالی نیست، بلکه آنها می خواهند این کشور را خلع سلاح کرده و تحت فشار قرار دهد.

وی با تأکید بر اینکه امریکا خوی استکباری دارد، ادامه داد: رهبر کره شمالی در جریان مذاکرات با آمریکایی ها خوب عمل کرد و اجازه نداد آنها به هدف خود دست یابند.

لاریجانی با بیان اینکه کره شمالی در حوزه های مختلف به پیشرفت های خوبی دست یافته است، تأکید کرد: استقلال اقتصادی یکی از نکات مهم برای هر کشور بوده که کره شمالی این هدف را دنبال می کند.

رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی نیز در این دیدار با بیان اینکه ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی و نظامی، پیشرفت چشمگیری داشته است، گفت: جمهوری اسلامی ایران با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به اینکه کشورهایی مانند ایران و کره شمالی تحت فشار و تحریم های سخت آمریکایی ها قرار دارند، افزود: ایران و کره شمالی باید همکاری های خود را در تمامی حوزه ها به ویژه حوزه اقتصادی توسعه دهند.

معاون رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی با بیان اینکه آمریکایی ها در جریان مذاکره با کره شمالی درخواست های غیرمنطقی و یکطرفه دارند، اظهار داشت: آمریکایی ها در مذاکرات خود با کره شمالی با طرح موضوع تحریم ها مانع تراشی می کنند و کره شمالی به دنبال ایجاد اقتصادی مستقل است.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: علی لاریجانی کره شمالی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم آلمان برای جدایی از آدیداس اجباری بود!

به گزارش "ورزش سه"، زوانزیگر در مصاحبه‌ای با یک هفته نامه آلمانی گفت: من عصبانیت هواداران را درک می‌کنم، اما فدراسیون فوتبال آلمان هیچ گزینه اقتصادی و قانونی نداشت.

زوانزیگر اضافه کرد که نایکی، تولیدکننده تجهیزات و لوازم ورزشی، پیش از این پنج برابر آنچه آدیداس در دوران همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال آلمان بین سال‌های 2006 تا 2012 ارائه کرده بود، در اختیار ما قرار داده است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال آلمان توضیح داد: ما با آدیداس به توافق رسیدیم، اگرچه می‌توانستیم با نایک دستاوردهای بیشتری داشته باشیم. زیر سوال بردن آدیداس در آن زمان در فدراسیون فوتبال آلمان دشوار بود.

اتحادیه فوتبال آلمان پنجشنبه گذشته اعلام کرد که در حال پایان دادن به همکاری طولانی مدت خود با آدیداس است و نایکی مسئولیت تامین پوشاک تیم ملی آلمان را از سال 2027 تا سال 2034 بر عهده می‌گیرد.

روزنامه اقتصادی «هندلزبلات» آلمان به نقل از منابع صنعتی توضیح داد که «نایکی» سالانه بیش از 100 میلیون یورو (108 میلیون دلار) به فدراسیون فوتبال آلمان که از مشکلات مالی رنج می‌برد، پرداخت خواهد کرد، این یعنی دو برابر ارزش معامله آدیداس با مبلغ سالانه 50 میلیون یورو.

مقامات فدراسیون فوتبال آلمان با توجه به انتقاد شدید بسیاری از سیاستمداران آلمانی از این قرارداد دفاع کردند و زوانسیگر نیز یکی از افرادی است که این انتقادات خشونت آمیز را رد کرد. زوانزیگر گفت: سیاستمداران به تصمیمات یک انجمن مستقل انتقاد می‌کنند، در صورتی که نمی‌توانند ضرورت اقتصادی و قانونی آنها را ارزیابی کنند.

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • متکی: نباید در کمیسیون‌ها سرگرم رسیدن به ریاست باشیم
  • متکی: نظارت مجلس در کشور ما قوی نیست /۲۰ برابر فرانسه، قانون وضع کرده ایم
  • متکی: نظارت مجلس در کشور ما قوی نیست/ 20برابر فرانسه، قانون وضع کرده ایم
  • تجاوزات صهیونیست ها توسط رسانه های غربی و آمریکایی پشتیبانی می شود
  • متکی: نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
  • تصمیمات نهادهای حاکمیتی به اطلاع مردم برسد
  • تصمیم آلمان برای جدایی از آدیداس اجباری بود!
  • تعاون، کلید واژه تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • بهترین نسخه برای پیشرفت ایران مشارکت مردم در تولید و اقتصاد است