Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم زمان با عید بزرگ غدیر بیش از ۱۲ هزار اطعام در جوار حرم کریمه اهل بیت (ع) میان زائران و عاشقان اهل بیت (ع) توزیع شد. ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هم زمان با عید بزرگ غدیر بیش از 12 هزار اطعام در جوار حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد.

این مراسم در ایستگاه غدیر واقع در صحن باب الجواد (ع) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد که شب گذشته فالوده و شکلات و محصولات فرهنگی میان زائران و عاشقان مکتب اهل بیت (ع) توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ظهر امروز نیز ایستگاه غدیرکار توزیع بیش از 12 هزار غذا را آغاز کرد که 4 ساعت زمان صرف آن شد که هزینه آن از طریق کمک های مردمی تهیه شد.

50 هزار پرس غذا در اطعام غدیر در استان مرکزی توزیع می‌شود + فیلم

شهر قم در جشن بزرگ عید غدیر غرق در نور و شادی شد

واقعه غدیر در کرمانشاه بازسازی شد + تصاویر

از این تعداد 8500  پرس میان زائران وعاشقان اهل بیت(ع) توزیع شد و همچنین 4 هزار پرس غذا در برخی از نقاط شهر توزیع شد.

خادمان حرم حضرت معصومه (س) در زمینه احداث ایستگاه و پخش غذا و همچنین ساماندهی زائران با ایستگاه غدیر همکاری کردند و همچنین طلاب و روحانیون و جوانان شیفته مکتب اهل بیت(ع) نقش فعالی در توزیع غذا ایفا کردند.

اطعام غذا روز عید غدیر موضوعی است که مراجع تقلید و علما همواره بر آن تاکید دارند.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده جمهوری خواه: کریمه به اوکراین باز نمی‌گردد، صلح کنید

پل گوسار، عضو مجلس نمایندگان آمریکا از حزب جمهوری خواه، خواستار پایان دادن به درگیری مسلحانه در اوکراین و آغاز مذاکرات صلح با در نظر گرفتن واقعیت‌های حاکمیت سرزمینی شد.

پل گوسار در جلسه کمیته مسائل رویه‌ای گفت: زمان آن فرا رسیده است که تامین مالی اوکراین را متوقف کنیم تا زمانی که رئیس‌جمهور مذاکرات صلح را در آنجا آغاز کند. فکر می‌کنم اکثر ما می‌بینیم که درگیری در اوکراین به بهترین شکل توسعه نمی‌یابد. بسیاری از اوکراینی‌ها به ویژه جوانان در حال مرگ هستند. بس است!

به گفته وی، با توجه به واقعیت‌های حاکم و عدم امکان بازگشت کریمه به اوکراین، زمان آغاز مذاکرات صلح فرا رسیده است.

نماینده کنگره ادامه داد: "وقتی از اوکراین می‌پرسم پیروزی برای آن‌ها چیست، در پاسخ از بازگشت همه سرزمین‌ها و کریمه می‌شنوم. بچه‌ها، کریمه هرگز به آنجا برنمی‌گردد. در آنجا اکثریت تصمیم گرفتند با روسیه باشند. چنین اظهاراتی نادرست است. " 

پیش از این، سرهنگ بازنشسته داگلاس مک گرگور، مشاور سابق وزیر دفاع در دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، گفته بود که طی بیست سال گذشته، یک سیاست خارجی تهاجمی به خود ایالات متحده آسیب رسانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان/ یک نفر فوت شد
  • رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد
  • اعزام زائران عمره به عربستان از ۱۱ ایستگاه پروازی
  • پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان
  • برگزاری نشست علمی سعدی پژوهان در جوار آرامگاهش
  • یک نماینده مجلس سمت گرفت +جزئیات
  • حجت الاسلام تقوی رییس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت شد
  • رئیس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید غدیر منصوب شد
  • نماینده جمهوری خواه: کریمه به اوکراین باز نمی‌گردد، صلح کنید