Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالغنی مصمم» سخنگوی استانداری کنر امروز اعلام کرد: از دیشب تاکنون دویست راکت شلیک شده از خاک پاکستان به چند منطقه در شهرستان «شلتن» از توابع استان کنر اصابت کرد.

او افزود: حملات راکتی از خاک پاکستان تلفات جانی در پی نداشت، اما چهار منزل مسکونی را تخریب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی استانداری کنر، نظامیان پاکستانی را در این زمینه متهم کرد.

حملات راکتی از خاک پاکستان به استان‌های شرقی افغانستان یکی از مهمترین عوامل تیرگی روابط کابل و اسلام آباد در سال‌های اخیر بوده است.

ارتش پاکستان همواره اعلام کرده است: گروه‌های تروریستی در خاک افغانستان را هدف این حملات قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغانستان پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارنظر مجاهد درباره سفرهای مقامات متعدد سیاسی به کابل

سخنگوی طالبان با اشاره به ترافیک شدید مقامات کشورهای مختلف در روزهای اخیر در کابل تصریح کرد تعاملات نشان‌دهنده‌ پذیرفته شدن هیئت حاکمه افغانستان است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان با اشاره به سفرهای متعدد هیئت‌های بلندپایه سیاسی به کابل اظهار داشت این سفرها و تعاملات نشان‌دهنده آن است که هیئت حاکمه افغانستان به سطح گسترده پذیرفته شده است.

مجاهد اظهار داشت: ‏در این اواخر پایتخت کشور شاهد سفر شمار زیادی از نمایندگان دیپلماتیک و هیئت های خارجی است؛ در این میان، دید و بازدید معاون سازمان همکاری‌های اسلامی و هیئت همراهش و دیپلمات‌های کشورهای روسیه، مالزی، قزاقستان، ترکمنستان و اتحادیه اروپا با مقامات امارت اسلامی قابل توجه است.

وی افزود: ‏به همین ترتیب اشتراک هیئت افغانستان تحت ریاست «حمیدالله آخندزاده» وزیر ترانسپورت در یک نشست مهم در شهر ترمذ ازبکستان، نمایانگر آن است که امارت اسلامی به سطح گسترده پذیرفته شده، مناسبات با آن تأمین بوده و رفت‌وآمدها وجود دارد.

سخنگوی طالبان ادامه داد: ‏روابط متذکره با گذشت هر روز در حال گسترش است و بر موثریت آن افزوده می‌شود. این تلاش‌ها بر فعالیت دستگاه دیپلماسی و در عموم به تأمین مناسبات همه جانبه امارت اسلامی دلالت می‌کند.

ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستانمالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیمسفر هیئت بلندپایه تجاری ترکمنستان به کابلروسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد

‏وی همچنین اظهار داشت: تحولات نشان می‌دهد برداشت برخی مبنی بر اینکه افغانستان منزوی شده، اقتصاد آن در حال تضعیف است و با دیگر کشورها مناسبت ندارد، نادرست است. اکنون معلوم گردید که افغانستان هم از نگاه سیاسی و هم از منظر اقتصادی گام‌های صعودی بر‌می‌دارد و این تلاش‌ها بیشتر گردیده و تسریع خواهد شد.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • اظهارنظر مجاهد درباره سفرهای مقامات متعدد سیاسی به کابل
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • فیلم/ پاسخ سخنگوی دولت درباره حقابه هیرمند
  • حملات شدید رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • حملات هوایی شدید بامدادی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان