Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@11:58:05 GMT

برپایی ۱۱۰ ایستگاه صلواتی غدیر در سطح شهر یزد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۲۰۲۶

برپایی ۱۱۰ ایستگاه صلواتی غدیر در سطح شهر یزد

ملازینلی ضمن تبریک عید غدیر گفت: بیش از ۱۱۰ ایستگاه صلواتی به مناسبت عید سعید غدیرخم در سطح شهر یزد برپا شد.

عباس ملازینلی، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن گرامیداشت عید غدیر گفت:‌ ایستگاه های صلواتی با همکاری ستاد مبشر غدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری و جمعی از مردم یزد در نقاط مختلف سطح شهر دایر شده و با آذین بندی و توزیع شربت و شیرینی در میان مردم، عید بزرگ مسلمین را در سطح شهر با عنوان ایستگاه های صلواتی غدیر جشن گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فضای شهر اکنون فضای بسیار شاد، آذین بندی شده و متناسب با عید بزرگ مسلمین است، افزود: عید غدیر یکی از بزرگترین اعیاد مسلمین به ویژه شیعیان است بنابراین تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن ها و مردمی کردن آن به کار گرفته ایم.

ملازینلی همچنین از برپایی جشن بزرگ غدیر در پارک غدیر یزد خبر داد و یادآور شد: این جشن امشب از ساعت ۲۰:۳۰ در این مکان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد همچنین از برپایی ایستگاه های تخصصی غدیر در مناطق مختلف شهر از جمله میدان امیرچقماق، آزمایشگاه مرکزی، پارک کوهستان، پارک مارکار و ... خبر داد و بیان کرد: این ایستگاه ها از ساعت ۱۸ تا ۲۲ فعال امشب فعال خواهند بود.

وی ادامه داد: جشن محله ای غدیر نیز امشب در محله های مریم آباد، خیابان خرمشهر کوی امام حسینی و محمود آباد از ساعت ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد.

ملازینلی از اجرای سرود خیابانی در پارک مهرآوران یزد توسط جمعی از نوجوانان و خبر داد و عنوان کرد: پرده خوانی چند رسانه ای غدیر نیز امشب در میدان اطلسی مسجد حسنین برگزار می شود.

وی به تشریح دیگر برنامه های پیش بینی شده برای روز عید سعید غدیرخم پرداخت و یادآور شد: این برنامه های تا روز مباهله به عنوان یکی از روزهای بزرگ برای مسلمین توسط ستاد مبشر غدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم غدیر سومین جشنواره طنین مسجد جشنواره طنین مسجد بیرجند جشن عید غدیر خم غدیر خم جشنواره طنین شبستان یزد عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، شهردار آباده گفت: این نمایشگاه به معرفی آثار هنرمندان و دستاورد‌های بسیجیان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری پرداخته است.

شاکر افزود: غرفه‌های صنایع دستی و منبت، غزه و فلسطین، خادم الشهدا، قرآن، دانش آموزان و سرود از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • دستوردادستان شهرستان اسکو به متقاضیان مساکن ملی سهند
  • پله فرار تونل غدیر قم سال ۱۴۰۳ احداث می‌شود
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در تبریز
  • آخرین وضعیت معلولان در تهران | ۴ هزار نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی در بین معلولان داریم | لزوم ایجاد یک پارک ویژه برای این شهروندان
  • تیم‌های قهرمان فوتسال در میبد جام رمضان را بالای سر بردند
  • برپایی مراسم عید دیدنی محمد خاتمی بعد از اتمام نوروز
  • حرم سید علاالدین حسین و دارالسلام با اعتبار نفتی ساماندهی می‌شوند
  • برپایی بیش از ۴۰۰۰ اسکان موقت در بوستان‌های یزد در نوروز