Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:30:08 GMT

یک معاوضه غیرمنتظره بین بارسلونا و یوونتوس

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۲۳۱۳

یک معاوضه غیرمنتظره بین بارسلونا و یوونتوس

ممکن است امره جان، هافبک آلمانی یوونتوس راهی نوکمپ شده و ایوان راکیتیچ کروات فصل بعد برای یوونتوس به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در ابتدا اخبار حاکی از جدایی احتمالی سامی خدیرا از یوونتوس به گوش می رسید، اما مائوریتسیو ساری از عملکرد وی در تابستان رضایت داشته و قصد دارد امره جان، دیگر هافبک آلمانی بیانکونری را از ترکیب خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نشریه توتواسپورت چاپ توین امروز مدعی شد احتمال دارد بارسلونا و یوونتوس بر سر معاوضه ایوان راکیتیچ و امره جان در روزهای آتی به توافق برساند. از زمان ورود فرانکی دی یونگ و با توجه به نمایش های درخشان این بازیکن، شرایط برای حضور راکیتیچ در ترکیب اصلی بارسلونا دشوارتر شده و به همین دلیل احتمال جدایی او در روزهای آتی بازار تابستانی وجود دارد. به نظر می رسد فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس راهی بارسلون شده تا در مورد احتمال معاوضه بین راکیتیچ و امره جان با مدیران بلوگرانا مذاکره کند.

 

در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی ایوان راکیتیچ مطرح شده و گرچه این بازیکن شخصا بارها تایید کرده علاقمند به ماندن در نوکمپ است، اما با توجه به عدم احتمال حضور در ترکیب ثابت در طول فصل، ممکن است ایوان راکیتیچ در روزهای باقیمانده بازار تابستانی راهی تورین شود.

امره جان نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 ایوان راکیتیچ نقل و انتقالات اروپا یوونتوس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امره جان نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 ایوان راکیتیچ نقل و انتقالات اروپا یوونتوس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رسمی بارسلونا مقابل رئال مادرید + عکس

tags # بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • ترکیب بارسلونا و رئال مادرید مشخص شد
  • ترکیب رسمی رئال مادرید برابر بارسلونا + عکس
  • ترکیب رسمی بارسلونا مقابل رئال مادرید + عکس