Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@05:19:27 GMT

آزادی ۲۸۰ زندانی در عید غدیر

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۲۳۱۶

تعداد زندانیانی که در عید غدیر با مشارکت خیران و واقفان به کانون خانواده خود بازمی‌گردند، به ۲۸۰ نفر رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

به نقل از روابط عمومی سازمان سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام احمد شرفخانی گفت: طرح کمک به آزادی زندانیان نیازمند در سراسر کشور انجام می‌شود و در قالب آن زندانیان متأهل و فاقد جرائم فساد اخلاقی، اعتیاد و زندانیانی که مرتکب جرائم غیر عمد مالی شده و از سال ۱۳۹۰ در زندان به سر می‌برند آزاد می‌شوند و به کانون خانواده‌های خود بازخواهند گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آسیب‌شناسی، دستگیری و حمایت از نیازمندانی که از هیچ پوشش حمایتی بهره‌مند نیستند، کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار، مشارکت مؤسسات امور خیریه و رفع نیاز‌های منطقه‌ای نیازمندان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود آستان مقدس امامزادگان و ارائه خدمات معیشتی، حمایت از بیماران خانواده‌های نیازمند و کمک به امر تسهیل ازدواج ایتام و افراد بی‌سرپرست و بد سرپرست ازجمله فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اهداف مرکز امور خیریه سازمان اوقاف محسوب می‌شود.
خیرین نیکوکار و دیگر هم وطنان در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های خود را برای اجرای طرح آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به شماره کارت‌بانکی ۶۲۸۰۲۳۱۳۸۰۰۱۸۰۰۱ به نام «آزادی زندانیان جرائم غیرعمد» یا حساب شماره ۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ بانک مسکن به نام سازمان اوقاف و امور خیریه واریز کنند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آزادی زندانی عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۶۲ زندانی جرایم غیر عمد استان با کمک ۱۴۰ میلیارد تومانی خیران نیک اندیش از بند زندان آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه زندانیان جرایم غیر عمد استان با اعلام این خبر گفت: رقم بدهی این زندانیان ۱۴۵ میلیارد تومان بوده که ۱۴۰ میلیارد تومان با گذشت و پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی، ۳ میلیارد تومان با پرداخت وام و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن نیز از سوی خیران تامین شده است.

حسن بیگی افزود: پارسال خیران نیک اندیش برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ۹ میلیارد تومان کمک کردند. این رقم امسال به ۱۳ میلیارد تومان رسید که رشد ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال دارد.

او گفت: اکنون ۱۶۱ زندانی جرایم غیر عمد با بدهی ۴۰۰ میلیارد تومان چشم انتظار کمک نیکوکاران هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی