Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد که آمریکا توانسته با اعمال تحریم‌های نفتی علیه ایران، سرمایه لازم برای ایجاد آنچه که "کمپین‌های تروریستی" خوانده شد را، از جمهوری اسلامی سلب کند.

به گزارش ایسنا به نقل از یورونیوز، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی اختصاصی با MSNBC مدعی شد: ما توانستیم ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ میلیون بشکه نفت خام ایران را از بازار حذف، سرمایه لازم برای ایجاد کمپین‌های تروریستی را از جمهوری اسلامی سلب و بازار نفت را تامین کنیم. من معتقدم که ما می‌توانیم به این راه خود (در قبال ایران) ادامه دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مایک پمپئو تحریم نفتی ایران تروریسم اقتصادی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان روز ارتش را تبریک گفت

وزیر امور خارجه کشورمان با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با صدور پیامی خطاب به سرلشکر موسوی روز ارتش را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

وَإِنَّ جُندَنَا لَهُمُ ٱلْغَٰلِبُونَ

بیست و نهم فروردین که در تقویم ملی کشورمان به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده، یادآور رشادت‌ها، جانفشانی ها و حماسه آفرینی‌های غرورآفرین بزرگ‌مردان یگان‌های مختلف ارتش همدوش سایر قوای مسلح در حفاظت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت مرزهای کشور و امنیت آفرینی برای ملت بزرگ ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به جنابعالی و کلیه فرماندهان، نیروها، کارکنان، رزمندگان و جانبازان غیور ارتش و خانواده‌های گرانقدر آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند بزرگ نصرت و دوام عزت و سربلندی کلیه دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه حفاظت و صیانت از کیان ایران عزیز و تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

حسین امیرعبداللهیان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: به آمریکا پیام داده‌ایم
  • امیرعبداللهیان: قبل و بعد از عملیات به آمریکایی‌ها پیام دادیم
  • امیرعبداللهیان: قلبل و بعد از عملیات به آمریکایی‌ها پیام دادیم
  • امیرعبداللهیان روز ارتش را تبریک گفت
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • اسرائیل به سرزمین سوخته بدل می‌شود؟
  • وزیر صهیونیست: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • وزیر رژیم صهیونیستی: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • رویترز: اعمال تحریم‌های نفتی جدید آمریکا علیه ایران بعید است
  • پیش‌بینی‌ نفت ۱۰۰ دلاری با حمله رژیم صهیونیستی به ایران