Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه در هفته اول لیگ برتر میزبان سپاهان اصفهان هستیم گفت: هر چند سپاهان تیم گردن کلفت با کادر فنی بسیار قوی است ولی تیم شاهین شهرداری بوشهر بازی زیبایی به نمایش می‌گذارد. ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه شرایط تیم شاهین شهرداری بوشهر ایده‌ال است اظهار داشت: خدا را شکر که شرایط تیم شاهین شهرداری بوشهر به شرایط خوب و ایده‌ال رسیده و انتظاراتی که در نقل و انتقالات داشتیم برآورده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توانی که داشتیم توانستیم بازیکنان مورد نیاز تیم را جذب کنیم افزود: همه بازیکنان تلاش فراوانی کردند و بدن سازی تیم با موفقیت به پایان رسید و ضمن بازی دوستانه در دو تورنمت شرکت کردیم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر تاخیر درآعاز مسابقات لیگ‌برتر را فرصتی مهم برای تیم شاهین شهرداری بوشهر دانست و تصریح کرد: این تاخیر در آغاز مسابقات لیگ‌برتر سبب شد که ضمن شناخت بازیکنان، توانستیم تیم را سازماندهی لازم کنیم.

ویسی هدف گذاری  برای تیم شاهین در سال اول در مسابقات لیگ‌برتر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: درصدد هستیم بازی جوانمردانه و خوبی در مسابقات لیگ برتر انجام دهیم که تماشاگران راضی باشند.

وی خاطر نشان کرد: پیش بینی تیم‌هایی که تازه وارد مسابقات لیگ‌برتر می‌شوند معمولا  مردم و مسئولان انتظار ماندگاری تیم در لیگ برتردارند که این موضوع توهینی برای تیم ما محسوب می‌شود در حالیکه لیاقت ما بالاتر از این حرف‌ها است چراکه تیم شاهین شهرداری بوشهر با توانمندی که دارد می‌تواند بهتر از این باشد.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر هدف این تیم را خوب بازی کردن و برآورده سازی انتظارات هواداران دانست و تاکید کرد: انتظارات ما  این است که ضمن خوب بازی کردن در نیمه بالای جدول قراربگیریم.

ویسی با بیان اینکه به پایین جدول نگاه نمی‌کنم گفت: با شناختی که از بازیکنان دارم اگر شرایط مناسب  باشد و از نظر امکانات و رفاهی به تیم اهمیت داده شود تیم شاهین شهرداری بوشهر در نیمه بالای جدول لیگ برتر قرار می‌گیرد.

وی، با اشاره به بازی نخست تیم شاهین بوشهر در برابر تیم سپاهان اصفهان در جمعه پیش‌رو تصریح کرد: تیم سپاهان تیم خوبی است و برای قهرمانی بسته شده ولی چون اوائل فصل با این تیم مواجه می‌شویم به نفع ما است و سپاهان شکی برای قهرمانی تیمش ندارد ولی نخستین بازی آن با تیم شاهین بوشهر چون شناختی از تیم ما ندارد  برای آنها قدری سخت است.

سپاهانی‌ها حسینی را به بوشهر می‌برندغیبت 2 بازیکن سپاهان در دیدار برابر شاهین بوشهر/ وضعیت حسینی مبهم است80 درصد بازیکنان تیم شاهین شهرداری بوشهر مشخص شد

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: ماچون در زمین خودمان بازی می‌کنیم باید از شرایط میزبانی استفاده کنیم هر چند سپاهان تیم گردن کلفت با کادر فنی بسیار قوی است ولی ما هم دارای بازیکنان توانمند و هواداران پرطرفدار هستیم  که بازی زیبایی را به نمایش می‌گذاریم.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دیدار معوقه باقی مانده از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، سپاهان به مصاف همشهریش ذوب آهن اصفهان می‌رود.
قضاوت این دیدار را پیام حیدری برعهده دارد. 
 
این بازی به علت حضور تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد. در جدول سپاهان با ۳۹ امتیاز در رده جهارم قرار دارد و ذوب آهن با ۳۰ امتیاز در رده هشتم است.


دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد
  • درخواست مهم باشگاه سپاهان از مورایس
  • کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!