Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@14:02:04 GMT

ملیکا زارعی خارج از نقش خاله شادونه

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۲۷۱۰

ملیکا زارعی خارج از نقش خاله شادونه

ملیکا زارعی خارج از نقش خاله شادونه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ملیکا زارعی خاله شادونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون‌های تمام الکترونیک در آموزش و پرورش تا سال ۱۴۰۷

محسن زارعی شامگاه چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به برگزاری آزمون‌های نهایی و نظام سنجش غلط در سنوات گذشته گفت: اصلاح این ساختار  انجام گرفته و در سال ۱۴۰۲ سوابق تحصیلی دانش آموزان در آزمون‌های نهایی به ترتیب هر سال درصد خاصی به خود اختصاص داده که این درصد در سالجاری به ۶۰ درصد رسیده است.

به گفته وی، تا سال ۱۴۰۷ مراکز آزمون به منظور برگزاری آزمون‌های تمام الکترونیک استاندارد می‌شوند، هرچند برنامه‌هایی در این راستا هم اکنون در حال اجراست، اما برای اجرای کامل آن نیاز به مراکز آزمون استاندارد و مجهز به تجهیزات هستیم.

وی با بیان اینکه لو رفتن سوالات امکان ندارد، گفت: انچه امکان‌پذیر بوده انتشار است که افراد حاضر در جلسه آزمون از طریق ابزار‌های مختلف این سوالات را به بیرون ارسال کنند.

به گفته وی، در آزمون‌های نهایی پیش رو تقریبا یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش آموز به صورت مستقیم درگیر خواهند بود.

لزوم استفاده از ظرفیت‌ها برای حرکت به سمت مهارت محور کردن نظام آموزشی

استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: برگزاری آزمون‌های نهایی کار بزرگ این دولت است، اما به خوبی تبیین نشده است.

وی بر ضرورت برگزاری کیفی‌تر آزمون‌های نهایی در سطح استان کردستان تاکید کرد و افزود: شورای آموزش و پرورش و شورای تامین شهرستان‌ها به طور ویژه برای این موضوع باید تشکیل جلسه بدهند و تمام تمهیدات لازم برای برگزاری اطمینان بخش آزمون‌ها در هر سه پایه اندیشیده شود.

زارعی‌کوشا در ادامه گفت: در ایجاد هنرستان‌های مجاور صنعت در استان باید به صورت ویژه اقدام شود چرا که این مهم می‌تواند ما را از مشکل مدرک‌گرایی نجات دهد.

زارعی‌کوشا با تاکید براینکه همواره ضرورت مهارت‌آموزی در دولت‌های مختلف بیان شده، اما کمتر جنبه عملیاتی به خود گرفته است، گفت: باید با تمام توان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف به صورت ویژه به سمت مهارت محور کردن نظام آموزشی برویم.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ملیکا رسولی مدالش را به علی دایی تقدیم کرد
  • هوا تا ۲ روز دیگر آرام است
  • شرایط جوی نسبتا پایدار و یکنواخت در خراسان جنوبی
  • برگزاری الکترونیک آزمون‌های آموزش و پرورش تا سال ١۴٠٧
  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • برگزاری آزمون‌های تمام الکترونیک در آموزش و پرورش تا سال ۱۴۰۷