Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:19:26 GMT

پیاده‌روی بزرگ عاشقان ولایت در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۲۷۴۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت 14 MB

به گزارش خبرنگار مهر، عاشقان ولایت غروب سه‌شنبه در سالروز عید سعید غدیر خم، در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها اجتماع کردند و سپس حاضرین برای تجدید بیعت با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت کردند.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی از مراجع تقلید، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، آیت الله علوی بروجردی تولیت مسجد اعظم، استاندار و مسئولان استان قم در این راهپیمایی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسیر پیاده روی نیز ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف مسیر بلوار پیامبر اعظم قم برپا شده بود و با شربت و شیرینی و هندوانه از زائران پذیرایی می‌کردند. مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز در طول مسیر راهپیمایی در مدح و منقبت مولی متقیان و امام اول شیعیان مداحی کردند و بخشی از خطبه غدیر خم نیز قرائت شد.

حاضرین در این پیاده‌روی با حضور در مسجد مقدس جمکران، بیعت مجددی با ولایت و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بستند و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء دعای توسل را در میعادگاه عاشقان ظهور قرائت کردند.

کد خبر 4697630

منبع: مهر

کلیدواژه: عید غدیر خم قم مسجد جمکران قزوین بوشهر شیراز روز خبرنگار شهرکرد عید غدیر خم ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف یاسوج اشتغال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه که در پیاده رو های سطح شهر تهران پارک کرده بودند توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ اعمال قانون شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ احسان مؤمنی اظهارداشت: در سال ۱۴۰۲ بحث برخورد با تخلفات ساکن در اولویت کاری تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفت.

سرهنگ مؤمنی گفت: تمام همکاران بنده مکلف شده‌اند که در هر کجا که تخلف ساکنی را مشاهده کردند با آن به صورت جد برخورد کنند چرا که در نیمه دوم سال ترافیک سنگین‌تری را در سطح معابر شهر تهران شاهد هستیم. همچنین به خاطر نظم بخشی هر چه بیشتر به معابر و روان سازی ترافیک و نیز کاهش تصادفات برخورد با تخلفات ساکن در اولویت کاری همکاران بنده قرار گرفته است.

وی افزود: در سال گذشته حدود ۱۲ میلیون تخلف ساکن در شهر تهران مورد اعمال قانون قرار گرفت یعنی به طور میانگین روزی ۳۳ هزار وسیله نقلیه که مرتکب تخلف ساکن شده بودند اعمال قانون شدند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: اعمال قانون تخلف توقف در پیاده رو در سال ۱۴۰۲ حدود ۵۰۳ هزار مورد بوده است که روزی ۱۴۰۰ وسیله نقلیه‌ای که در پیاده روهای سطح شهر تهران پارک کرده بودند توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ اعمال قانون شدند.

سرهنگ مؤمنی افزود: این اعمال قانون‌ها و برخوردها درخواست شهروندان است که از پلیس مطالبه گری داشتند که چرا این وسایل نقلیه در پیاده روها پارک کرده‌اند.

وی گفت: اعمال قانون‌ها به این صورت است که تیم‌های گشتی پلیس راهور تهران بزرگ در صورت مشاهده تخلف پارک در پیاده رو با این تخلف برخورد می‌نمایند و همچنین تیم‌های پیاده در همان تقاطع و یا محلی که مستقر هستند باید این اعمال قانون‌ها را انجام و تقاطع و محل را پاکسازی کنند. همچنین همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ و یا همان مرکز مانیتورینگ از طریق دوربین‌های سطح شهر هر کجا که تخلف ساکن و یا پارک در پیاده رو را مشاهده نمایند خودرو را اعمال قانون و برای آن جریمه صادر می‌کنند.

دیگر خبرها

  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • بررسی موضوع حاکمیت اسلامی در عصر غیبت در یک کتاب جدید
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • آغاز اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» در پادگان دوکوهه
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از مهدیشهر