Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@04:38:51 GMT

الهامی قاطعانه از سد نماینده میزبان عبور کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۲۸۱۴

الهامی قاطعانه از سد نماینده میزبان عبور کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مازیار الهامی، کاپیتان اسبق کاراته ایران در چارچوب مسابقات MMA امشب به مصاف نماینده بلاروس رفت و مقتدرانه "ولادیزلاو" را شکست داد.

مازیار الهامی دارنده نشان برنز مسابقات جهانی کاراته که طی چند سال اخیر به صورت جدی فعالیت خود را در مسابقات MMA آغاز کرده است، امشب در چارچوب سازمان NFJ به عنوان اولین ایرانی به مصاف ولادیزلاو کووالو نماینده بلاروس رفت و قهرمان جهان در رشته سامبو را مقتدراته شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قراردادی که بین الهامی و سازمان NFJ به ثبت رسیده، مازیار قرار است سه مبارزه برای این سازمان انجام بدهد که این نخستین مبارزه الهامی در این رقابت ها بود.

رضا عزیزی(مربی سابق تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته)، آرزم هنرجو، امیر بهشتی و سید میثم حسینی به عنوان مربی و هماهنگ کننده مسابقات در کنار الهامی در این مدت حضور داشته‌اند.

الهامی اولین کاراته کایی کنترلی جهان است که در مسابقات MMA وارد رینگ شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بلاروس تیم ملی جهان رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی پوشان جوان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عازم ازبکستان شده بودند، امروز در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ازبکستان می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.   گفتنی است نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازند.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • سپاهان ب در نقش جهان میزبان آسمان گلستان
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی