Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه عید غدیر مهم‌ترین موضوع تاریخ اسلام است، گفت: باید قضیه غدیر هرسال تکرار شود تا نسل جوان آن را فراموش نکند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از قم، آیت‌الله مکارم شیرازی عصر امروز در مراسم پیاده‌روی عاشقان ولایتکه با حضور پرشور مشتاقان مکتب اهل‌بیت (ع) از حرم حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به جایگاه عید عظیم غدیرخم اظهار داشت: عید غدیر مهم‌ترین موضوع تاریخ اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تأکید بر لزوم ترویج عید غدیر در جامعه افزود: باید قضیه غدیر هرسال تکرار شود تا نسل جوان آن را فراموش نکند.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد:واقعه غدیر پس از قیام پیامبر (ص) مهم‌ترین حادثه تاریخ اسلام است و اگر مسکوت بماند فراموش می‌شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد:کار به‌جایی رسیده بود که برخی گفتند حادثه غدیر داستانی است که شیعیان ساختند درحالی‌که کتاب‌های اهل سنت مملو از روایات غدیر است و مرحوم علامه امینی آن‌ها را جمع کرده است.

آیت‌الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد:هرسال باید این‌گونه برنامه‌ها تکرار شود تا نسل‌های امروز و آینده مسئله غدیر که مهم‌ترین مسئله تاریخ اسلام پس از قیام پیامبر (ص) است به فراموشی سپرده نشود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله مکارم شیرازی عید غدیر واقعه غدیر خم مرجع تقلید تاریخ اسلام نامه آملی به یزدی آیت الله یزدی صادق لاریجانی لیگ نوزدهم حادثه دانشگاه آزاد هاشم یکه زارع عید غدیر عباس علی آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشنوید | تبلیغات منفی سنگین علیه امام حسن(ع) در طول تاریخ از کجا نشأت می گیرد؟

به گزارش مبلغ هر چند علیه همه امامان معصوم شیعه چه در دوران زندگی و چه در دوران پس از شهادت آنها تبلیغات زیادی انجام شده است ولی به نظر می رسد در بین ائمه، امام حسن(ع) از این جهت به ویژه از زاویه تبلیغات و تهمت هایی که علیه ایشان در طی تاریخ 1400 ساله اسلام زده شده است، موقعیت خاصی دارند. تبلیغاتی مانند اینکه ایشان زنان زیادی داشته و یا با دشمنان اسلام کنار آمده است از جمله این سخنان غیرمنصفانه است. استاد مرتضی مطهری در سخنان زیر اشاره ای هر چند کوتاه به دلایل این وضعیت داشته است:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888150

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی ضمن برخورد با برهم زنندگان نظم، مأمور به محبت و رحمت است
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد
  • اظهارات مهم آیت الله مکارم شیرازی درباره حجاب و پرهیز از خشونت
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان، مأمور به محبت و رحمت است
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • کتابی که تئوری کودتای رضا شاه بود
  • خطر جنگ شناختی مهم‌ترین درس امام حسن(ع) برای امروز ما
  • خطر جنگ شناختی مهم‌ترین درس امام حسن (ع) برای امروز ما
  • نرمش قهرمانانه‌ تاریخ
  • بشنوید | تبلیغات منفی سنگین علیه امام حسن(ع) در طول تاریخ از کجا نشأت می گیرد؟