Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن در توییتی از متکی نبودن رژیم سعودی به خود و جستجوی ریاض برای طرفی که آنرا حمایت کند، پرده برداشت.

وی اعلام کرد: فقدان قدرت و توان ذاتی و عدم رشد سیاسی سبب شده است که رژیم سعودی در جستجوی حمایت خارجی برآید. بهترین راه برای آن توقف جنگ یمن است تا امنیت مفقود شده خود را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد عبدالسلام تاکید کرد: ادامه جنگ علیه یمن هیج امنیتی برای متجاوزان ایجاد نمی کند و رژیم های شکننده شان را در معرض تهدیدات بسیار خطرناکی قرار می دهد.

وی خطاب به متجاوزان گفت: شما به بهانه حمایت از مشروعیت جنگ علیه یمن را به راه انداختید و هم اکنون به دنبال تامین امنیت مرزها و حریم هوایی خود هستید. بهانه تان را پشت سرتان گذاشته اید و واشنگتن از ورای شما به دوشیدن شما مشغول است و سپس از شما دست می شوید.

سخنگوی انصارالله از به کارگیری هزاران مزدوری که متجاوزان به کار گرفته اند و اینکه سعودی ها این مزدوران را در مرزهای خود به عنوان سپر بشری قرار داده اند، پرده برداشت.

کد خبر 4697639

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد عبدالسلام جنگ 2015 یمن عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه عربستان سعودی عراق جنگ 2015 یمن ایران ترکیه روسیه دونالد ترامپ کشمیر هندوستان رژیم سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت برنامه «فن‌تز» از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، چشم‌انداز این برنامه، حمایت از ثبت اختراعات و کمک به فرآیند توسعه فناوری، ترویج و تجاری‌سازی پایان‌نامه‌های حیطه فناوری‌های صنایع غذایی است.

این فراخوان توسط مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با حمایت سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی به منظور حمایت از ایده‌ها و طرح‌های این حوزه در قالب حفاظت از دارایی‌های فکری، توسعه فناوری و خدمات استقرار در آزمایشگاه‌های ساخت سریع از قبیل فضای کار اشتراکی، خدمات آزمایشگاهی و پایلوت، شبکه‌سازی و برگزاری دوره‌ها و منتورینگ تخصصی اعلام شده است.

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، مجری اصلی این رویداد است و برنامه به نحوی طراحی شده ‌است که پایان‌نامه‌های مستعد و دارای قابلیت فناورانه، با حمایت معاونت مورد حمایت صددرصدی برای ثبت از مسیر بین المللی PCT قرار خواهد گرفت.

تمامی فارغ اتحصیلان کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای، دانشجویان دکتری که از پروپوزال خود دفاع کرده‌اند و موضوع پایان‌نامه آنها در حیطه‌های فناورانه علوم و صنایع غذایی است و همچنین محققان پسادکتری می‌توانند در این برنامه با حفظ شرایط و عدم انتشار نتایج دستاوردها در هر قالبی شرکت کنند. (اطلاعات بیشتر و پرسش‌های متداول).

برای شرکت در فراخوان، متقاضیان می‌توانند " فرم ثبت‌نام " را از طریق پست الکترونیک به نشانی ipmc.service@isti.ir ارسال کنند.

کد خبر 6062870 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • بهترین مقاصد سفر در سال ۲۰۲۴+ شاخص امنیت
  • رونالدو در محدوده پایان دوران ملی!
  • ترکیه صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی را قاطعانه رد کرد
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • ددمنشی رژیم صهیونیستی با قطعنامه شورای امنیت پایان‌پذیر نخواهد بود/ لزوم تصویب قطعنامه‌های بازدارنده
  • حمایت از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی در قالب برنامه «فن‌تز»
  • سازمان ملل: اکنون به آتش‌بس در غزه نیاز داریم؛رنج باید پایان یابد
  • هنیه: قطعنامه شورای امنیت نشان دهنده انزوای رژیم صهیونیستی است
  • ترساندن از مبارزه با اسرائیل باعث سکوت مردم نشود
  • حمایت برنامه «فن‌تز» از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی