Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مانوئل پوچیارلی هافبک بازی ساز و گلزن ایتالیایی که در گذشته مذاکراتی با آبی‌ها داشت، طبق برخی شنیده ها که البته هنوز به صورت رسمی تایید و یا تکذیب نشده درپی مذاکرات دوباره به توافقات اولیه با استقلال رسیده است.این بازیکن که از کیفیت بالایی برخوردار است طبق درخواست استراماچونی به ایران می آید و در صورت توافقات نهایی پیراهن استقلال را بر تن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوچیارلی بازیکن امپولی در دو بازی اخیر تیمش در کوپا دل‌ری یا همان جام حذفی ایتالیا فیکس بازی کرده و مقابل کالیاری تک گل تیمش را به ثمر رسانده و با کسب نمره6/5 بهترین بازیکن زمین نیز شده و اگر جانشین پاتوسی در استقلال شود زوج خطرناکی با دیاباته تشکیل خواهد داد و باید نام ستاره رویایی را روی او گذاشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال ایتالیا بازی زمین فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی آلبرت ریرا به بازیکن سن اتین پس از شکست تیمش / ادعای BeIN Sports

در صورت اثبات این موضوع، عواقب بدی در انتظار هافبک پیشین تیم ملی اسپانیا خواهد بود. 

آلبرت ریرا، سرمربی بوردو، پس از شکست تیمش در روز شنبه شب به یک بازیکن سن اتین سیلی زد. با توجه به گفته‌های خبرنگار کنار زمین BeIN Sports، این شکست به وضوح باعث عصبانیت این بازیکن سابق لیورپول شده و او را به خشونت واداشته است.

طبق گزارش RMC Sport، هنوز هویت بازیکن سیلی خورده مشخص نیست. با این حال، این حادثه پس از پایان بازی در تونل ورزشگاه رخ داده است. بوردو در طول بازی به نظر تیم برتر میدان بود؛ آن‌ها در ابتدا یک گل زده بودند و یک بازیکن حریف هم اخراج شده بود. با این حال، تیم سبزپوش ایده‌های دیگری در سر داشت و با یک بازیکن کمتر، با اراده‌ای قوی مبارزه کرد و در نهایت موفق شد بازی را با نتیجه 2-1 به سود خود به پایان برساند.

این نتیجه باعث ناراحتی شدید ریرا شد و او بعد از سوت پایان خشمگین به نظر می‌رسید. با وجود اینکه تنش بین دو تیم بعد از بازی مشهود بود، هیچ ویدیویی از این حادثه ضبط نشده است. گفته می‌شود این درگیری زمانی رخ داده که بازیکنان سن اتین در حال جشن گرفتن پیروزی خود با هواداران‌شان بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • خط و نشان ستاره انگلیسی: رقیب امباپه، هالند نیست!‏
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • سیلی آلبرت ریرا به بازیکن سن اتین پس از شکست تیمش / ادعای BeIN Sports
  • فوری: تيلور در يک قدمی از دست دادن المپیک!