Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم کامل انتقادات تند اخیر جوانِ نخبه‌ی ناامید از وضع کشور در حضور رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید.

در ادامه صحبت‌های این جوان نخبه، مقام معظم رهبری به سخنان وی پاسخ دادند.

 

 

بیشتر بخوانید: تبریک عید غدیر توسط رهبر انقلاب به امام خمینی(ره) در حسینیه جماران + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   دیدار مقام معظم رهبری با مدال‌آوران المپیادهای علمی و اعضای تیم ملی والیبال جوانان + فیلم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر انقلاب دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی سیلی جانانه‌ای از ایران خورد


به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری ضمن تقدیر و تشکر از پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: از نیرو‌های سپاه پاسدارن به ویژه نیرو‌های مدافع امنیت که در منطقه راسک برای صیانت از مرز‌های کشور تلاش و جان‌فشانی کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس صبح‌های عملیات همواره لحظه‌های حساسی بود که آمادگی نیرو‌های رزمنده را در دوران دفاع مقدس می‌طلبید؛ روحیات رزمندگان یک روحیات بسیار قوی، پایدار و مؤمنانه بود که نیرو‌های سپاه الغدیر استان یزد نیز از این روحیات برخوردارند و باید مراقب باشند و از آن مراقبت کنند و با مقاومت، پایداری و برنامه‌ریزی اهداف و برنامه‌های خود را پیش ببرند.

امام جمعه یزد ضمن تشکر از مقام معظم رهبری بیان کرد: این تدبیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی مقام معظم رهبری باعث شد تا ۱۰ کشوری که تلاش کردند تا موشک‌ها و پهباد‌های ایرانی را رهگیری و ساقط کنند، ناموفق عمل کنند و با شکست مواجه شوند.

وی ادامه داد: خداوند متعال کمک کرد تا این تابو که در اذهان جامعه جهانی وجود داشت مبنی بر قدرت اسرائیل شکسته شود و هیمنه پوشالی این رژیم کودک‌کش در جامعه جهانی شکست.

آیت الله ناصری با بیان اینکه ایران تاکنون صبر پیشه کرده بود، عنوان کرد: هدف ایران تنها اهداف نظامی بود و برخلاف رژیم صهیونیستی که در حملات خود مدارس، بیمارستان‌ها، ساکنان و شهروندان غیرنظامی و ... مورد هدف خود قرار می‌داد، در حمله بامداد امروز از سوی ایران به این رژیم جایتکار هیچ کدام از این اماکن مورد هدف نیرو‌های نظامی ایران نبود و تنها اهداف نظامی مدنظر این حمله بود.

وی ادامه داد: این اخلاق اسلامی در جنگ است و در دوران دفاع مقدس نیز رزمندگان اسلام به این مهم توجه ویژه داشتند و در بامداد امروز نیز جنبه عاطفی و بشری آن نیز مدنظر بود.

آیت الله ناصری عنوان کرد: علیرغم تمام تهدید‌های کشور‌های متعدد مبنی بر عدم انتقام ایران از اسرائیل، مقام معظم رهبری و کشور ایران شجاعانه ایستادگی کرد و سیلی جانانه‌ای به گوش رژیم صهیونیستی زد و امیدواریم درس خوبی برای این رژیم و کشور‌های حامی آن باشد.

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی، کشور ایران به هیچ ملتی اجازه تجاوز به وجبی از خاک خود را نداده است، گفت: به لطف خداوند، تدابیر امام راحل، برنامه‌ریزی‌ها و درایت مقام معظم رهبری هیچ ملتی به خود اجازه تجاوز به وجبی از خاک ایران را به خود نداده است و اگر هم داد همچون رژیم صهیونیستی تنبیه سختی شد؛ این انقلاب صاحب دارد و باید به دست صاحب اصلی خود برسد و برای تحقق این مهم ملت ایران در مقابل توطئه‌های دشمن با شجاعت ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه یزد ادامه داد: این کار هم از حیث نظامی و هم از حیث شجاعت و ایستادگی در جهان بی‌نظیر بود و به دلیل بزرگی آن است که غرب تلاش دارد این اقدام ایران را کوچک و بدون دستاورد نشان دهد، بالاخره این از ترس غرب برای پدیدار شدن واقعیت قدرت ایران در جهان برخواسته است.

وی بیان کرد: ایستادگی در تمام امور زندگی به انسان قدرت ادامه دادن می‌دهد و امید است که ملت ایران با ایستادگی خود این انقلاب را به سرانجام برسانند.

همچنین نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه یزد در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران در موشک باران سرزمین‌های اشغالی و انتقام حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه حمایت و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان /رهبری گفتند این عبای گران را بدهم و به جایش ۳ عبا بگیرم ناراحت می‌شوی؟
  • رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟
  • روایتی دست اول از عمل جراحی رهبر انقلاب
  • رهبر انقلاب به فرزندانشان اجازه نداده‌اند در هیچ کار سیاسی و اقتصادی دخالت کنند | ماجرای هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند
  • روایتی دست اول از عمل جراحی پروستات رهبر انقلاب | هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند چون... | رهبر انقلاب کوهپیمایی و پیاده‌روی روزانه دارند؟
  • واکنش کاربران شبکه ایکس نسبت به حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل
  • رژیم صهیونیستی سیلی جانانه‌ای از ایران خورد
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد
  • پست دفتر رهبری در واکنش به حمله علیه اسرائیل