Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:51:18 GMT

رد شایعات در مورد تخلف ستاره جوان بارسلونا

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۳۰۹۶

رد شایعات در مورد تخلف ستاره جوان بارسلونا

موسی سیسوکو، مدیر برنامه عثمان دمبله شایعات اخیر در مورد موکل خود را رد کرده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله، ستاره فرانسوی و جوان بارسلونا حداقل یک ماه از میادین دو خواهد بود. شایعاتی در مورد اینکه وی بعد از دیدار مقابل بیلبائو و علیرغم علم به مصدومیت راهی سفر سنگال شده، در مورد این بازیکن منتشر شده اما موسی سیسوکو این اخبار را تکذیب کرده و مدعی شد عثمان دمبله به دیدار مادرش در فرانسه سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

موسی سیسوکو به موندو دیپورتیوو  گفت: "این شایعات درست نیست و عثمان دمبله به سنگال سفر نکرده است. او به خانه مادرش در رن سفر کرده بود و در این مورد من 100٪ به شما اطمینان می دهم."

 

دمبله روز دوشنبه به تمرینات بارسلونا بازگشت که آنجا احساس ناراحتی بیشتری در همسترینگ داشت و سرانجام تشخیص پزشکان نشان داد او قرار است حداقل یک ماه قرار است از میادین دور باشد.مدیر برنامه این بازیکن همچنین انکار کرد که عثمان دمبله وی پس از بازی مقابل اتلتیکو بیلبائو آسیب دیدگی خود را از کادر پزشکی تیم مخفی کرده است.

 

سیسوکو درباره این شایعات گفت: "بعد از بازی عثمان دمبله فکر می کرد که دچار گرفتگی شده و نمی دانست مصدومیت او تا این حد است."

بارسلونا عثمان دمبله

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا عثمان دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا

آفتاب‌‌نیوز :

 نشریه لو پاریزین مدعی شد که لامین یامال اولویت پاری سن ژرمن در تابستان است. 

ستاره ۱۶ ساله بارسلونا که تمام رکورد‌ها را جابه‌جا کرده و به نوعی استعداد برتر فوتبال به شمار می‌رود زیر نظر سران قطری پاریس قرار گرفته و این تیم در تلاش است تا او را جانشین امباپه در خط حمله کند.

پاری سن ژرمن در این سال‌ها بازیکنان زیادی از پاریس گرفته که مهمترین آن‌ها خرید ۲۲۲ میلیون یورویی نیمار بود که به نوعی می‌توان این انتقال را آغاز سقوط بارسلونا دانست.

فصل گذشته نیز عثمان دمبله که تازه برای بارسلونا به یک ستاره بدل شده بود، این تیم را به مقصد پاریس ترک کرد و در بازی مقابل بارسلونا زهرش را ریخت و عامل حذف تیم ژاوی شد.

البته خرید یامال به این راحتی‌ها هم نیست، زیرا این بازیکن تا ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد. ارزش این بازیکن طبق گزارش ترانسفرمارکت ۷۵ میلیون یورو تخمین زده شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!