Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@11:52:44 GMT

نه! کاغذها را دور نریزید!

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۳۳۵۴

نه! کاغذها را دور نریزید!

برای این کار چسب دوست‌دار طبیعت، آهن‌ربا، قالب شیرینی و البته کاغذهای دورریختنی لازم دارید.

مقدار زیادی کاغذ را به شکل مربع‌های خیلی کوچک ریز کنید. تکه‌های کاغذ را توی یک کاسه بریزید و روی آن آب داغ بریزید، طوری که همه‌ی تکه‌ها در آب قرار بگیرد.

سه ساعت بعد کاغذها را توی آبکش بریزید تا آبش برود. کاغذها را توی مشتتان فشار دهید که تا جایی که می‌شود، آبش گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاغذهای آبکش‌شده را توی کاسه بریزید و به آن چسب دوست‌دار طبیعت اضافه کنید. همه کاغذها باید چسبی شود. مخلوط کاغذ را قالب بزنید. زیر دستتان یک تکه پلاستیک بگذارید تا کاغذ به میز نچسبد. کاغذ را توی قالب فشار دهید تا شکل بگیرد. اگر می‌خواهید آن را با نخ آویزان کنید، یک سوراخ را باقی بگذارید. قالب را دربیاورید و بگذارید خشک شود. می‌توانید پشت آن آهنربا بچسبانید یا آن را به نخ بکشید.

دوستدار طبیعت چهطور درست میشود:

طبیعت با یک پیمانه آرد و سه پیمانه آب درست میشود. (یک پیمانه آرد را با یک پیمانه آب مخلوط کنید و هم بزنید تا یکنواخت شود. بقیه آرد را اضافه کنید و ظرف را روی گاز بگذارید تا بجوشد. همه مدت آن را هم بزنید و گاز را خاموش کنید. بگذارید چسب سرد شود و بعد، از آن استفاده کنید.

کد خبر 451641 برچسب‌ها نوجوان همشهری دوچرخه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نوجوان همشهری دوچرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی در قالب برنامه «فن‌تز»

برنامه فن‌تز بنا دارد تا از دستاوردهای پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه صنایع غذایی حمایت کند و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۰ فروردین طرح‌های خود را ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، برنامه فن‌تز با هدف فرهنگ‌سازی و هدایت دستاوردهای پایان‌نامه‌های دانشجویی در مسیر زنجیره ارزش از پایان‌نامه‌های مرتبط با فناوری‌های راهبردی و اولویت‌دار حیطه صنایع غذایی (فن‌تز صنایع غذایی) و با خروجی‌های قابل ثبت در مراجع بین‌المللی و معتبر حمایت می‌کند.

چشم‌انداز این برنامه، حمایت از ثبت اختراعات و کمک به فرآیند توسعه فناوری، ترویج و تجاری‌سازی پایان‌نامه‌های حیطه فناوری‌های صنایع غذایی است.

این فراخوان توسط مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با حمایت سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی به منظور حمایت از ایده‌ها و طرح‌های این حوزه در قالب حفاظت از دارایی‌های فکری، توسعه فناوری و خدمات استقرار در آزمایشگاه‌های ساخت سریع از قبیل فضای کار اشتراکی، خدمات آزمایشگاهی و پایلوت، شبکه‌سازی و برگزاری دوره‌ها و منتورینگ تخصصی اعلام شده است.

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری، مجری اصلی این رویداد است و برنامه به نحوی طراحی شده ‌است که پایان‌نامه‌های مستعد و دارای قابلیت فناورانه، با حمایت معاونت مورد حمایت صددرصدی برای ثبت از مسیر بین‌المللی PCT قرار خواهد گرفت.

تمامی فارغ‌اتحصیلان کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای، دانشجویان دکتری که از پروپوزال خود دفاع کرده‌اند و موضوع پایان‌نامه آنها در حیطه‌های فناورانه علوم و صنایع غذایی است و همچنین محققان پسادکتری می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

«مواد اولیه صنعت غذا»، «فرآورده‌های غذایی سنتی و بومی»، «ضایعات کشاورزی و صنایع تبدیلی»، «فرمولاسیون و فرآیندهای تولید در صنایع غذایی»، «کاربرد هوش مصنوعی در صنایع غذایی» و «طراحی و ساخت ماشین‌آلات صنایع غذایی» از محورهای این رویداد به شمار می‌رود.

صاحبان ایده‌های برتر مشمول جوایزی چون نگارش متن اختراع و ثبت تقاضانامه PCT برای ۳ طرح واجد شرایط ثبت اختراع، امکان حمایت از طرح‌های برتر برای توسعه در آزمایشگاه ساخت سریع پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاد دانشگاهی، امکان معرفی طرح‌های برگزیده به سرمایه‌گذاران و بهره‌مندی از مشاوران کسب وکار و منتورینگ تخصصی می‌شوند.

به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۰ فروردین ماه جاری طرح‌های خود را برای این رویداد ارسال کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۸۱ هزار مسافر توسط ناوگان مسافری استان مرکزی
  • ۸ نکته مهم در زمان خرید پرینتر که باید به آن توجه کنید
  • طرز تهیه زولبیا و بامیه به روش قنادی در خانه مشابه قنادی
  • حمایت از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی در قالب برنامه «فن‌تز»
  • توزیع بسته معیشتی بین مهاجرین افغانستانی + فیلم
  • اسکان ۴۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس قم
  • ۱۳۰۰۰ نفر در طرح جهاد آبرسانی به روستاهای کردستان از آب شرب بهره مند شدند
  • کاربرد‌های متفاوت گیره کاغذ + فیلم
  • دستور پخت آش آبکش قوچانی، خوشمزه و دلچسب
  • تجارت خارجی یک‌ میلیارد دلاری زنجان