Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس «هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها» از اتمام این تحقیق و تفحص در مجلس خبر داد و گفت: امیدواریم کمیسیون اقتصادی مجلس در جریان بررسی گزارش تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها تحت تأثیر سیاست‌های دولت قرار نگیرد. تاریخ انتشار: 03:12 - 30 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۹۷۹ جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به سرنوشت گزارش «تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها» در مجلس گفت: گزارش تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه به اتمام رسیده و جهت بررسی به کمیسیون اقتصادی مجلس ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: امیدواریم کمیسیون اقتصادی مجلس در جریان بررسی گزارش تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها تحت تاثیر سیاست‌های دولت قرار نگیرد و نهایتا این گزارش را جهت قرائت، به صحن مجلس ارائه دهد چرا که در این زمینه نگرانی‌هایی وجود دارد.
رئیس «هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها» در مجلس بیان داشت: کمیسیون اقتصادی مجلس موظف است هر چه سریع‌تر گزارش تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها را به صحن مجلس ارسال کند.
کوچکی‌نژاد با اشاره به جزئیاتی از گزارش تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها افزود: این گزارش ورودی منابع به سازمان هدفمندی یارانه‌ها را مورد بررسی قرار داده است. این گزارش گویای این است که برخی از دستگاه‌ها تعهدات مالی خود را در قبال سازمان هدفمندی یارانه‌ها انجام نداده‌اند.
این نماینده مجلس با اشاره به سرفصل کمک‌های بلاعوض سازمان هدفمندی یارانه‌ها به برخی بخش‌ها بیان داشت: پیرو این موضوع در چند مورد مشاهده شد که منابع داده شده هدفمند نبوده است لذا  در صورت ورود دستگاه‌های نظارتی سرنخ‌های زیادی از این موضوع به دست خواهد آمد.
کوچکی‌نژاد افزود: پیرو بررسی‌های صورت گرفته از سوی این هیئت، بیشترین تخلفات و انحرافات در موضوع هدفمندی یارانه‌ها  از ناحیه سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی هدفمندی یارانه ها تحقیق و تفحص کمیسیون اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجلس در جلسه علنی امروز، با تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی با نام اختصاری «سپند» موافقت کرد. نحوه تامین نیروی انسانی، امکانات و بهره مندی از امتیاز و تخفیف‌های صنایع دفاعی از جمله ویژگی‌های این طرح است.

همچنین در نوبت عصر، کمیسیون‌های تخصصی مجلس مسائل روز کشور را با حضور برخی از وزرای دولت بررسی کردند.

حمیدرضا گلدوزی گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • هدفمندی معافیت‌های مالیاتی با سقف گذاری معافیت‌ها
  • راهکارهای برخورد با تخلفات فرهنگی در آموزش و پرورش بررسی شد
  • نوری قزلجه: ۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند /۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند/دولت غفلت نکند و پیام جامعه را بگیرد
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در دستور کار مجلس قرار گرفت