Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات ایمنی شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استفاده از پساب برای تامین آب  دریاچه هنر،گفت: بخشی از آب دریاچه هنر از پساب ایستگاه مترو تأمین می‌شود.

رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات ایمنی شورای شهر تهران افزود: در کنار پساب بخشی از آب دریاچه نیز از قنات‌های زیرزمینی تأمین می‌شود که بنا به گفته مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران پس از احداث تصفیه‌خانه در محدوده دریاچه هنر حجم بیشتری از پسآب را می توان  به آب دریاچه هنر اضافه کرد تا از آب قنات ها کمتر استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛ اراضی عباس‌آباد را به یکی از جاذبه‌های بی‌بدیل پایتخت بدل می‌کنیم

صدراعظم نوری در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از پسآب در دریاچه هنر موجب انتشار و انتقال بیماری به شهروندان و بازدیدکنندگان نمی‌شود؟ گفت: زمانی که حرف از پسآب زده می‌شود این بدین معنا نیست که از پساب‌های انسانی با درصد آلودگی زیاد برای تامین آب دریاچه استفاده شده باشد.

رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات ایمنی شورای شهر تهران تأکید کرد: خیال شهروندان و بازدیدکنندگان از حضور در دریاچه هنر  راحت باشد، زیرا هیچ آلودگی حادی در آب دریاچه وجود ندارد.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی مجموعه چهارباغ در اراضی عباس‌آباد، گفت: کلنگ‌زنی چهارباغ در مسیر توسعه عرصه عمومی و فضای سبز اقدامی بسیار ارزشمند بود که فاز اول آن ظرف یک‌سال آینده احداث و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات ایمنی شورای شهر تهران با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه ۱۱۰ آتش‌نشانی در اراضی عباس‌آباد گفت: با احداث و راه‌اندازی ایستگاه ۱۱۰ آتش‌نشانی تعداد ایستگاه‌های فعال سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری تهران در سطح پایتخت به یکصد و ۳۱ ایستگاه رسید که این آمار در خاورمیانه در سطح یک کلانشهر رکورد محسوب می‌شود.

چندی پیش کلنگ زنی و بهره برداری از ۳ پروژه شهری چهار باغ، ایستگاه ۱۱۰ آتش نشانی و دریاچه هنر در اراضی عباس آباد با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری و اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد.

انتهای پیام /

هیچ آلودگی حادی در آب دریاچه هنر وجود ندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: در اپلیکیشن اصفهان من، امکان بهره‌مندی شهروندان از سرویس مسیریابی خطوط حمل‌ونقل همگانی به‌صورت مکان‌مند فراهم شده است.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مسیریابی به‌صورت حمل‌ونقل همگانی در اپلیکیشن اصفهان من اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با انتخاب موقعیت فعلی خود یا تعیین مبدا و مقصد مورد نظر، مسیر سفر خود بر روی نقشه را مشخص کنند و با بهره‌وری از این امکان از مسیرهای مختلف حمل‌ونقل همگانی شامل خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس آگاه شوند، همچنین با مشاهده گام‌های مسیر، از آن‌ها استفاده کنند.

وی افزود: با استفاده از این سرویس، امکان جابه‌جایی شهروندان بر اساس آخرین تغییرات خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان فراهم شده است.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: مسیرهای مختلف حمل‌ونقل همگانی بین مبدا و مقصد موردنظر با قید جزئیات و شرح گام‌های مسیر، همچنین فاصله بین ایستگاه‌ها و تغییرات خطوط طی سفر به صورت داده‌های مکان‌مند روی نقشه‌های اپلیکیشن «اصفهان من» قابل مشاهده و بهره‌برداری است.

فردانی بیان کرد: شهروندان می‌توانند اپلیکیشن اصفهان من را از کافه بازار یا از نشانی app.isfahan.ir/dn دانلود یا نسخه تحت وب آن را استفاده کنند.

کد خبر 746500

دیگر خبرها

  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • نام بیماری ترانه علیدوستی اعلام شد
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • نگرانی شهروندان درباره ریزش آب از طبقه فوقانی بزرگراه امام خمینی (ره) رفع شد