Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده دولت مستعفی یمن در جلسه شورای امنیت سازمان ملل حملات تندی را متوجه امارات کرد و تحولات عدن را شورش و تمرد شورای انتقالی جنوب تحت حمایت امارات دانست و از امارات خواست فورا به این حمایت‌ها پایان دهد.

سخنرانی وی عمدتا علیه امارات بود و حمایت امارات از شورای انتقالی را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امارات هم همه را اتهامات واهی خواند و ابراز تاسف کرد که پاسخ همراهی‌ها چنین شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای امنیت سازمان ملل یمن محور مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ حضور دارد، عصر امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت ماه در ادامه رایزنی‌هایش با مقامات حاضر در این نشست با نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی به منظور شرکت در این نشست و همچنین نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه در رأس هیأتی وارد سن‌پترزبورگ شد.

وی همچنین دیروز با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و به خصوص توافقنامه امنیتی ایران و عراق به گفت‌وگو پرداخت.

احمدیان همچنین امروز در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ سخنرانی و یک بسته پیشنهادی در پنج بند ارائه کرد. وی همچنین امروز با دبیر کمیته سیاسی و حقوقی دفتر مرکزی حزب کمونیست چین و مشاور امنیت ملی برزیل دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد خبر 6088202 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • پوتین: نظم نوین جهانی باید منافع اکثر کشورها را تأمین کند
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • چرا رای‌گیری شورای امنیت درباره فلسطین امیدوارکننده است؟
  • علی‌اکبر احمدیان به روسیه می‌رود
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه سفر می‌کند