Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@16:32:55 GMT

مادر سهل انگار به آسانی مرگ دردناک پسرش را رقم زد! +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۳۵۹۱

مادر سهل انگار به آسانی مرگ دردناک پسرش را رقم زد! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سهل‌انگاری مادر جوان آمریکایی، مرگ دردناک پسر ۱۸ ماهه اش را در مقابل چشمانش رقم زد. در این حادثه که با ناشیگری عجیب یک راننده نیز همراه شد «آلان ولیدا» براثر برخورد با دو خودرو جانش را از دست داد. این حادثه در یک پارکینگ خودرو در شهر هیوستون واقع در ایالت تگزاس آمریکا رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تصاویری از یک عروس و داماد که شبکه‌های اجتماعی را منفجر کرد +فیلم

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه دردناک را به تصویر می‌کشد. در ابتدای ویدئو مادر قربانی، «گیسل واسکوئز» ۱۸ ساله درحالی که دختر ۲ ماهه ‌اش را در آغوش دارد و به سمت خودروی خود در پارکینگ در حال حرکت است دیده می‌شود. این ویدئو همچنین دو پسر خردسال را ( اولین کودک پسرعموی ۳ ساله قربانی و دومین کودک قربانی ۱۸ ماهه) که در پارکینگ در حال رفتن به سمت گیسل هستند نشان می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در همین هنگام راننده خودروی سفیدرنگ درحالی که متوجه کودک اول که درحال دویدن است شده بود پس از قرار گرفتن در پشت فرمان با کودک دوم برخورد کرد. درحالی که این کودک روی زمین افتاده بود مادرش نیز پس از سوار شدن خودرو از روی این کودک عبور کرده و مرگ دردناک او را رقم می‌زند. پلیس در گزارش خود مرگ کودک را عمدی اعلام کرده است. در گزارش پلیس آمده گیسل با وجود آنکه متوجه شده بود پسرش روی زمین افتاده آگاهانه با خودرو از روی او رد شده است.

گفتنی است؛ این زن به علت در معرض خطر قرار دادن جان پسرش در صورت محکومیت در دادگاه باید ۱۰ سال را در زندان بگذراند.

انتهای پیام/

مرگ دردناک کودک خردسال در پارکینگ خودرو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا وحشتناک ترین ها حوادث رانندگی کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ جابر پیوست گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خودرو‌های هنجار شکن حرکات نمایشی، دور دور، فاقد پلاک، پلاک مخدوش، دستور قضایی، شیشه دودی به جهت ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی و برخورد با رانندگانی که به هر نحوی باعث ایجاد مزاحمت و سلب آسایش برای شهروندان می‌گردد در تمام معابر درون‌شهری در سطح استان اجرایی شد. وی افزود: طرح مذکور با هماهنگی دستگاه قضایی استان وبا همکاری یگان امداد شهرستان بویراحمد در شهر یاسوج اجرا که در اجرای این طرح تعداد ۳۷ خودرو متخلف به پارکینگ انتقال داده شد. رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: که خودرو‌های توقیفی تا پرداخت تمامی مفاصا حساب و رفع شکایت در پارکینگ توقیف و اجازه ترخیص را نخواهند داشت. سرهنگ پیوست در پایان خاطرنشان کرد: از همه شهروندان درخواست داریم با خادمین خود در پلیس راهنمایی و رانندگی همانند سابق همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش/ «پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد، آنقدر گفت تا باور کردم»
  • قتل دلخراش مادر جوان به دست پسرش | پدرم آنقدر بدگویی کرد که باور کردم مادرم...
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج
  • اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳
  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا (فیلم)
  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا + فیلم