Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، اسکندر مومنی در دیدار با استاندار، فرمانده انتظامی و مشاور امنیتی انتظامی استاندار کرمان ضمن تقدیر از اقدامات همدلانه مسئولان کرمان در زمینه مبارزه با مواد مخدر، به منظور همکاری این ستاد در راستای افزایش کمپ های نگهداری و توانمندسازی معتادان متجاهر در این استان قول مساعد داد و گفت: ستاد، تامین مالی و خرید تجهیزات مورد نیاز کمپ نگهداری از معتادان متجاهر را که هم اکنون از سوی سپاه کرمان در حال آماده سازی است؛ را انجام خواهد داد تا هرچه زودتر این مرکز به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر همچنین از مسئولان استان کرمان خواست زمینه راه اندازی کمپ دوم ماده ۱۶ استان را نیز پیگیری کنند. 
مومنی در بخش دیگری از سخنانش برای مکاتبه با مسئولان ارشد نظامی به منظور افزایش توان عملیاتی نیروی انتظامی در استان کرمان قول مساعد داد. 

کمپ جدید درمان معتادان متجاهر در کرمان راه اندازی می شود 

همچنین در دیدار استاندار کرمان، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و فرمانده انتظامی این استان راه اندازی کمپ جدید درمان معتادان متجاهر در کرمان مورد توافق قرار گرفت.

محمدجواد فدائی استاندار کرمان نیز راه اندازی کمپ جدید درمان و توانمندسازی معتادان متجاهر را در این استان ضروری دانست.

وی ضمن تشریح فعالیت های مستمر دستگاه های انتظامی، امنیتی و اجتماعی در این حوزه گفت: کرمان در زمینه نگهداری، بازپروری و مهارت آموزی معتادان متجاهر با کمبود جدی این مراکز رو به رو است.
سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان نیز با تشریح دستاوردهای پلیس کرمان در زمینه کشفیات مواد مخدر طی سال جاری از دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر تقاضا کرد این ستاد برای افزایش توان عملیاتی نیروی انتظامی در استان تمهیدات لازم را اتخاذ کند.
خلیل همایی راد، مشاور امنیتی انتظامی استاندار کرمان نیز با مرور وضعیت مبارزه با مواد مخدر طی سه دهه گذشته در استان کرمان بر لزوم اصلاح برخی سیاست ها به منظور انسجام و تقویت قدرت مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد. 

همچنین در این نشست مقرر شد، مرکزی به عنوان کمپ معتادان زن متجاهر در کرمان بزودی آغاز به کار کند.
در این نشست که در تهران برگزار شد، محمدرضا محمدی انارکی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان نیز حضور داشت.

آخرین وضعیت مبارزه با قاچاق مواد مخدر، پیشگیری از اعتیاد و درمان معتادان در استان کرمان در نشست مشترک، استاندار کرمان، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در تهران بررسی شد. 
۳۰۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود