Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفت و گوی رییس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه در حاشیه اختتامیه مدارس فوتبال کرمانشاه با خبرگزاری برنا

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان تیم های ملی فوتبال برنا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر از افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی در ۲ سال اخیر خبر داد.

وی افزود: با توجه احداث ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و احداث مجموعه ورزشی دانش‌آموزی، انقلاب وسیعی در ورزش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش‌آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال کسب کرده و صاحب عناوین کشوری شده است.

وی گفت: کار زیربنایی در ورزش دانش‌آموزی آغاز شده و در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084845

دیگر خبرها

  • برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد
  • با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • شناگران از تبعیض رنج می برند/ استعدادیابی در استان های ساحلی
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه
  • جمع آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه ۱۴۰۳