Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، تعدادی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با آیت الله العظمی حسین نوری همدانی دیدار و از این مرجع تقلید درخواست کردند که درباره مطالب منتشر شده فی مابین آیت الله یزدی و آیت الله آملی لاریجانی اقدام کند.

بر اساس این گزارش، در پی این درخواست، آیت الله نوری همدانی در تماس‌های جداگانه‌ای با آیات یزدی و آملی لاریجانی گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت الله نوری همدانی در این تماس‌های تلفنی، بعد از تبریک عید سعید غدیر، ضمن اشاره به جایگاه علمی و سوابق انقلابی، مبارزاتی و خدماتی آیت الله یزدی و همچنین مراتب علمی، مدیریتی و خدماتی آیت الله آملی لاریجانی گفت: الحمدلله شما بزرگواران خدمات فراوانی داشته‌اید و دارید و این موضوع پیش آمده موجب ناراحتی دوستان نظام و انقلاب و خوشحالی دشمنان شد؛ لذا لازم می‌دانم با هر شکلی که صلاح می‌دانید این موضوع حل شود و بار دیگر یأس و ناامیدی دشمنان را فراهم ساخته و موجبات خرسندی دوستان انقلاب را فراهم آورید. کپی متن خبر برچسب ها: نوری همدانی آیت الله یزدی آملی لاریجانی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: نوری همدانی آیت الله یزدی آملی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام آیت الله جوادی آملی در پی وعده صادق سپاه

به گزارش «تابناک» به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله جوادی آملی، در این پیام آمده‌است: محصول پر برکت ماه مبارک رمضان، فتح الهی است؛ ماهی که در آن قرآن نازل شد و قرآن، جامعه اسلامی را به فتوحات فرا می‌خواند، دعوت کتاب و سنت الهی این است که ظلم را هیچ ملتی جز ملت زبون و ضعیف و ذلیل قبول نمی کند، احتمال یعنی تحمل، یعنی زیر بار ظلم رفتن، این بیان نورانی امام آن است که ستم را جز ملت زبون و ضعیف، احدی تحمل نمی‌کند.

پیام حاکیست: ماه مبارک رمضان که ماه قرآن بود، ماه عزیز پرور و عزتّمدار بود، یک؛ فتوحاتی که قرآن وعده می دهد که بخشی از آنها به وسیله این عزیزان ما و این بزرگواران ما و این سرداران ما و این ارتشی ها و سپاهیان گرانقدر ما انجام دادند که حشر همه آنها با خاندان عصمت و طهارت باشد، این طلیعه فتح است. در قرآن فرمود فتح قریب داریم، فتح مبین داریم، اما ﴿إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ﴾.

در این پیام تاکید شده‌است: اسراییل جنایتکار باید بداند اینها فتح قریب است از یک سو، فتح مبین است از سوی دیگر، این دو، طلیعه امر را وعده می‌دهد. اما فتح مطلق که نه به قرب متصف است نه به معیّن بودن متصف است، فتح مطلق است، فتحی است خانمان برانداز، فتحی است که اسراییل را ریشه کن می‌کند و غزه و امثال غزه را نجات می‌دهد و مقاومت را می‌پروراند و شهدای مقاومت را با شهدای کربلا محشور می‌کند، آن فتح مطلق است. در قرآن فتح مطلق مقابل ندارد، اما فتح قریب و فتح مبین چرا، اما فتح مطلق إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ هیچ مقابلی ندارد.

در پیام آیت الله جوادی آملی آمده‌است: این عزیزان با دقت نظامی از یک سو، با بررسی همه جوانب امنیتی از سوی دیگر، با هشدارهای قبلی از سوی سوم، با بیان کردن اینکه دیگر بار صهیونیست به فکر جرم و جنایت نسبت به جامعه اسلامی عموماً و غزه و امثال غزه خصوصاً و نظام پر برکت و مقتدر جمهوری اسلامی بالاخص نیافتد، این کارها را انجام دادند.

پیام حاکیست: من مجدداً این بزرگواری را، این دلیری را، این سلحشوری را به همه مردان و زنان ایران اسلامی تهنیت عرض می‌کنم و از ذات اقدس الهی مسالت می‌کنم به همه عموماً، به فرد فرد بزرگوارانی که در این کار عظیم سهمی داشتند خصوصاً، سعادت و سیادت دنیا و آخرت مرحمت کند و این نظام اسلامی را از هر گزندی حفظ نماید تا بتوانیم و آن لیاقت را داشته باشیم که به بارگاه و پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، تقدیم کنیم.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جوادی آملی:‌ عملیات علیه اسرائیل طلیعه فتح است
  • آملی لاریجانی: خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها حدّی دارد
  • آملی لاریجانی: دنیا فهمید که صبر ایران حدی داشت
  • آملی لاریجانی: قدرت جمهوری اسلامی عیان شده است
  • آیت‌الله جوادی آملی: وعده صادق طلیعه فتح است
  • پیام آیت الله جوادی آملی در پی وعده صادق سپاه
  • آیت‌الله العظمی نوری همدانی: پاسخ کوبنده سربازان اسلام و گروه‌های مقاومت بسیار به جا و مورد حمایت است‌
  • پاسخ کوبنده سربازان اسلام به رژیم صهیونیستی بجا و مورد حمایت است‌
  • حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی
  • پیام آیت الله نوری همدانی در حمایت از پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی