Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، جاسم محمدی فارسانی در این خصوص گفت: باتوجه به سیل ویرانگری که امسال در استان لرستان رخ داد تعدا زیادی از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد منازل خود را از دست بدهند و دچار مشکلات عدیده ای شوند.

وی افزود: در اثر این اتفاق تلخ تعداد ۵۲۰۰ خانوار تحت حمایت امداد در حال حاضر نیاز به ودیعه و اجاره مسکن دارند که تاکنون به ۱۲۰۰ خانوار ودیعه مسکن پرداخت نموده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت ۷۲۰ میلیون تومان اجاره مسکن

مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه مبالغ زیادی به خانوار ها پرداخت شده اظهار کرد: مبلغ ۵ میلیارد و ششصد میلیون تومان بعنوان  ودیعه و مبلغ بیش از ۷۲۰ میلیون تومان جهت کمک هزینه اجاره مسکن به خانواده های خسارت دیده تحت پوشش پرداخت گردیده است.

محمدی فارسانی در پایان افزود: از ابتدای سیل تاکنون با همت مسئولان و پرسنل سخت کوش تلاش نمودیم مشکلات و نیازمندی های خانوارهای خسارت دیده را یرطرف نماییم.

46

کد خبر 1291602

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کمیته امداد فقر سیل سیل لرستان مسکن مسکن امید استان لرستان باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم محمدجواد ظریف باشگاه استقلال عید غدیر سوئد امام علی ع روسیه مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست بازنگری طرح افزایش وام ودیعه مسکن/ متقاضیان از این طریق برای دریافت وام اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داود بیگی نژاد نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران بیان کرد: طرح جدید ارائه شده در خصوص افزایش وام ودیعه مسکن همچون طرح‌های قبلی گره‌ای از مشکلات مسکن را باز نخواهد کرد. وی گفت: با توجه به آنکه چندین سال است دچار سرکوب دستمزدها و درآمدها در اقتصاد ایران هستیم، به‌طور معمول وام‌های پرداختی متناسب با قیمت مسکن نیست. علاوه بر آنکه این وام‌ها توانایی خانه‌دار کردن مردم را ندارد، پرداخت آن نیز از عهده اشخاصی که فاقد مسکن هستند خارج است.

براساس گزارش جهان‌صنعت نیوز، نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک در ادامه افزود: طرح جدید با عنوان وام اشتراکی یک طرح غیرمنطقی، غیرکارشناسی غیرقابل اجرا است. همچون سایر وام‌های تصویبی پرداخت نشده موجب ایجاد بحران در بازار مسکن خواهد شد.

او بیان کرد: بسیاری از وام‌های موجود امکان اجرا شدن را ندارند. در صورت اجرایی بودن نیز همراه با مشکلات بسیاری هستند. ارائه اینگونه وام‌ها در دیگر کشورها منسوخ شده است. حال طرح مطرح‌شده از سوی بانک‌ها نه‌تنها گره‌گشا نیست، بلکه خود مشکل‌ساز خواهد بود.

براساس این گزارش متقاضیان و مستاجران باید برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن به سامانه طرح های حمایتی مسکن مراجعه کرده و پس از ثبت اطلاعات خود در سامانه املاک و اسکان نسبت به بارگذاری مدارک و اطلاعات و قرارداد خود در سامانه خودنویس کنند. پس از دریافت کد رهگیری اقدام به ثبت درخواست برای دریافت ودیعه مسکن کنند.

گفتنی است میزان دریافت وام ودیعه مسکن در استان تهران ۲۰۰ میلیون تومان است. متقاضیان پس از انتخاب بانک خود می توانند درخواست تسهیلات خود را ثبت کنند.

227217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897549

دیگر خبرها

  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان
  • درخواست بازنگری طرح افزایش وام ودیعه مسکن/ متقاضیان از این طریق برای دریافت وام اقدام کنند
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز