Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عباس هاشم‌پور پس از استعفای مارکو اکتاویو، که به دلیل مشکلات خانوادگی مجبور شد به برزیل بازگردد، سرمربیگری تیم ملی فوتبال ساحلی را پذیرفت.

وی درباره آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: تیم فوتبال ساحلی یک دوره تمرینات متمرکز خود را در مرکز ملی فوتبال برگزار کرد و پس از آن بازیکنان در اختیار باشگاه ها قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط کلی خوب است ما هم اکنون در اردو هستیم و خود را برای مسابقات جهانی قطر آماده می کنیم. ما برنامه‌های بسیار خوبی را هماهنگ کردیم و به دپارتمان فوتبال ساحلی دادیم و بازی های دوستانه‌ای را درخواست کردیم که این بازی‌های دوستانه و بین‌المللی خیلی در روند رو به رشد تاثیرگذار است و از این رو خانم شهریاری و رئیس فدراسیون و همه کسانی که در فدراسیون هستند تلاش می‌کنند که این بازی‌های دوستانه را هماهنگ کنند و به احتمال فراوان با دو تیم خارجی در بوشهر نیز بازی خواهیم کرد. شرایط خوب است بچه‌ها بعد از بازی‌ها به اردو می‌آیند و 4 روز اردوی مفید را داریم که در صبح و بعدازظهر تمرینات انجام می‌دهیم. امیدوارم در بازی‌هایی که پیش‌رو داریم مثل ادوار گذشته بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

وی درباره حضور در رقابت های بازی‌های جهانی ساحلی عنوان کرد: می‌دانید که بازی‌های ساحلی اولین رویدادش است که در قطر برگزار می شود و  رقابت‌ها از 20 تا 24 مهر برگزار می‌شود. در این مسابقات که در رشته‌های زیادی برگزار می‌شود قدرت‌های فوتبال ساحلی آنجا هستند تمام تیم‌های بزرگ مثل ایتالیا، روسیه، برزیل و سوئیس و... آنجا هستند و ما هم تیم بزرگی هستیم و تمام دنیا به ما احترام می‌گذارند. ان‌شاءالله بتوانیم گام به گام پیش رویم و نتیجه مطلوبی را کسب کنیم. الان فقط محمد احمدزاده لژیونر است که در مسکو روسیه بازی‌هایش را انجام می‌دهد و به غیر از او 15 بازیکن در اردو هستند. البته درب تیم ملی موقعی که به عنوان سرمربی انتخاب شدم به روی همه باز است و بازیکنی که مستعد است قطعا به تیم ملی دعوت می‌شود و 16 بازیکن در اردو هستند و در مرحله آخر 12 بازیکن باید انتخاب کنیم که در قطر به میدان بروند.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی پیرامون بازی‌های تدارکاتی تصریح کرد: الان شرایط اقتصادی را باید در نظر بگیریم ما هر سال اردوهایی را در برزیل داشتیم و شرایط سال‌های قبل بهتر بود از نظر مالی. به دلیل برخی محدودیت‌ها  ما پلن دوم در نظر گرفتیم و آن این بود یک بازی دوستانه با تیم لیگ داشته باشیم و بازی‌ها را هماهنگ کردیم با تیم لیگ برتر خودمان همبازی کنیم و برنامه‌ای که دادیم چند تیم اروپایی و آفریقایی هستند و حتی آسیایی که با هماهنگی‌های شهریاری و ارتباط و کانال‌های خوبی که وجود دارد با تیم‌های ساحلی از آسیا و جهان است ارتباط برقرار می‌کند و شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون، در این زمینه هماهنگی‌هایی را انجام می‌دهند تا شرایط خوبی را فراهم کنند. ما درخواست دادیم و امیدوارم بتوانیم به نتیجه هم برسیم و تا امروز که من اطلاع دارم بازی های دوستانه خواهیم داشت.

هاشم‌پور با اشاره به کیفیت لیگ کشور گفت: لیگ ساحلی ایران چندین سال است که به‌طور منظم و خیلی خوب انجام می‌شود. یک لیگ پویا داریم که به طور رفت و برگشت بازی‌ها انجام می‌شود و کمک زیادی به تیم ملی می‌گوید و به جرأت می‌گویم لیگ فوتبال ساحلی بهتر از لیگ‌های آمریکای جنوبی و جاهای دیگر است.

مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه با ابراز تاسف از عدم تیم‌داری تهران در لیگ ساحلی گفت: این ضعف مدیران باشگاه‌های ما است. شاید آن انگیزه لازم را ندارند برای تشکیل تیم فوتبال ساحلی، اگر تیم استقلال و پرسپولیس و حتی سپاهان اصفهان و تیم‌هایی بزرگی که در لیگ برتر ما فعالیت می‌کنند شرایطی را مهیا کنند و یک تیم فوتبال ساحلی تشکیل دهند قطعا به نفع تیم ملی ایران است چندین سال قبل. آقای تاج فشارهای زیادی آوردند که تیم‌های بزرگی که نام بردم و تیم فوتبال دارند، تیم ساحلی هم داشته باشند و امیدوارم این شرایط فراهم شود که در سال‌های آینده تیم فوتبال ساحلی داشته باشند و این کمک می‌کند به تیم ملی و شک نداشته باشید که هرچه تیم‌هایمان بیشتر شود لیگ با کیفیت‌تر خواهد شد.

هاشم‌پور در بخش دیگری از صحبت‌هایش پیرامون بها دادن به جوانان اظهار داشت: ما تیم ب را تشکیل داده بودیم، در سال‌های گذشته کمک بسیاری کرد و همان‌طور که گفتم هماهنگی فدراسیون فوتبال بود و تلاش دپارتمان ساحلی و شهریاری بازیکنان خوب و مستعد به تیم ملی ب دعوت شدند و 4-5 نفر از بازیکنان که در تیم ب بودند و الان در تیم الف کار می‌کنند. تمرکز ما روی برنامه تیم الف است و بعد از نتیجه خوبی که کسب کردیم در بازی‌های ساحلی جهان در قطر برمی‌گردیم و برنامه‌های خوبی داریم و ارائه می‌کنم به شهریاری که بتوانیم پایه‌ها را از امیدها شروع کنیم که الان بازی‌های لیگ یک و امیدها برگزار می‌شود.

دستیار سابق اکتاویو در پاسخ به سوالی مبنی بر پرداخت پاداش گفت: در تیم ملی اولویت برای ما نتیجه است، من همیشه در مصاحبه‌ها گفتم که قبل از سفر صحبت‌هایی می کنم و انگیزه‌ای است و فدراسیون حتما در سعی و توان خودش پاداش‌هایی که برای بچه‌ها تعیین کرده بودند در حد توان انجام دادند و تشکر می‌کنم که نگاه ویژه‌ای دارند. البته یک مقدار پاداش عقب افتاده است که آن هم به امید خدا شرایط مالی فدراسیون درست شد قبل از سفر و یا بعد از سفر پرداخت می‌شود. در حال حاضر برای ما اولویت نتیجه گرفتن در بازی‌های جهانی ساحلی در قطر است.

هاشم‌پور اظهار داشت: رسانه‌ها یار کمکی هستند و کنار بچه‌ها هستند و ممنون هستیم از حمایت‌ها. فدراسیون فوتبال کارش را در حد توان انجام می‌دهد و از ارگان‌های دیگر می‌خواهم  کنار بچه‌های ما بیایند زیرا بچه‌ها واقعا تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند و تیم فوتبال ساحلی چندین سال است که افتخارات زیادی کسب کرده است. از جناب آقای سلطانی‌فر، وزیر محترم ورزش و جوانان، تقاضا دارم اگر یک روز می‌شود از سوی وزارت ورزش بیاید کنار بچه‌ها و از نزدیک ایشان را ببینیم تا یک انرژی مثبتی سمت بازیکنان بیاید و به شخصه از شخص اول ورزش دعوت می‌کنم اگر مقدور است سر تمرین ما نیز بیایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس انرژی فوتبال قطر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس جهت دیدار روز جمعه برابر آلومینیوم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، ظهر امروز پیگیری شد.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. این تمرین که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان در دو نیمه زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او به‌وجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز پرسپولیس الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، بانوان ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 846460 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • درخشان:پرسپولیس دوباره می تواند فاتح سه گانه شود/ وزیر ورزش گفت استقلال از 45 متری گل بخورد؟
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست