Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی  روز چهارشنبه ایرنا،  سرهنگ یداله حسن‌پور افزود: در تداوم امر مبارزه با قاچاق دام و طیور  کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس مستقر در سه راهی راین، به هنگام کنترل وسایل نقلیه به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از کامیون، ۴ تن مرغ زنده فاقد هرگونه مجوز قانونی و بهداشتی کشف و یک متهم دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی، از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک در خصوص چنین مواردی را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان همچنین از کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبر دا و گفت: در تداوم امر مبارزه با قاچاق سوخت در استان کارآگاهان اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز مستقر در ایست و بازرسی سه راهی راین به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن متوقف کردند.  

سرهنگ حسن پور افزود: در بازرسی از کامیون، ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک متهم دستگیر شد.

وی یادآور شد: متهم تحت عنوان حمل قیر قصد فریب کارآگاهان و حمل سوخت قاچاق از اصفهان به شهرستان ایرانشهر را داشت که با هوشیاری ماموران دستگیر شد.

۷۴۴۰ / ۵۰۵۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اصفهان پلیس آگاهی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز فوریت های پلیسی وسایل نقلیه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد