Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی بیات، مدیرعامل ایرانی شارلوا و فدراسیون فوتبال بلژیک واکنش جالبی به تقاضای کلوب بروژ برای تعویق بازی برابر تیمش نشان داد. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه HLN بلژیک، کلوب بروژ که از کاوه رضایی، ملی‌پوش ایرانی بهره‌مند است به خاطر بازی بامداد امروز (چهارشنبه) برابر تیم تیم لاسک لینز اتریش در مرحله چهارم حذفی لیگ قهرمانان اروپا خواهان تعویق زمان بازی شنبه آینده برابر شارلوا در چارچوب ژوپیلر لیگ بلژیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان مهدی بیات که علاوه بر مدیرعاملی باشگاه شارلوا ریاست فدراسیون فوتبال بلژیک را نیز بر عهده دارد با تقاضای کلوب بروژ برای لغو رویارویی با تیمش موافقت و اعلام کرد کمیته رقابت‌ها به زودی زمان دیگری برای انجام این بازی تعیین خواهد کرد.

این تصمیم سخت و جالب مهدی بیات واکنش‌های گسترده‌ای در رسانه‌های بلژیک داشت.

در تیم شارلوا 2 بازیکن ایرانی شامل علی قلی‌زاده و یونس دلفی بازی می‌کنند.

میلاد محمدی: ویلموتس به من گفت خنت انتخاب خوبی است

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کاوه رضایی فدراسیون فوتبال بلژیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاوه رضایی فدراسیون فوتبال بلژیک کاوه رضایی فدراسیون فوتبال بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفراس مربیان تیم‌های ملی قاره آسیا که در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می‌میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • دعوای تند و عجیب هادی چوپان و رئیس فدراسیون پرورش اندام: او بیمار است!
  • تمجید کونسیسائو از مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی متعهد و حرفه ای است
  • مهدی تاج: VAR را از چین می‌آوریم؛ لیگ برتر پیر است