Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد کاظم رضوانی با اشاره به برگزاری سی‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان همزمان با استان اصفهان در ۳۰ استان کشور، اظهار کرد: در استان قم نیز ۱۰ فیلم جشنواره همزمان با سراسر کشور به روی پرده خواهد رفت.

وی افزود: فیلم‌های «داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز»، «بنیامین»، «جزیره گنج»، «قطار آن شب»، «جوانمردان»، «بیست و سه نفر»، «اینجا خانه من است»، «منطقه پرواز ممنوع»، «غرغرو وارد می‌شود» و «تورنادو» به عنوان فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در سینما کانون قم اکران خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصریح کرد: فیلم‌های این جشنواره در دو سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ به مدت ۵ روز از پنجشنبه ۳۱ مرداد تا دوشنبه ۴ شهریور در سینما کانون قم واقع در شهرک پردیسان اکران می‌شود.

رضوانی با اشاره به اینکه ۱۵ دانش آموز قمی به داوری آثار جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان می‌پردازند، تصریح کرد: برای این دانش آموزان ۹ تا ۱۵ ساله، یک کارگاه آموزشی کوتاه مدت با تدریس آقای سید امیر طباطبایی از فیلمسازان استان قم و کارشناس سینمایی مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برگزار شده است.  

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!

به گزارش ورزش سه، کریستین میلر، دونده نوجوان آمریکایی، سریع‌ترین زمان جهان را در دوی 100 متر امسال در جریان مسابقات دوومیدانی داخل سالن آمریکا را به ثبت رساند که یک رکورد خاص در جهان این ورزش است.

او با ۱۷ سال سن توانست رکورد ۹.۹۳ را در این رقابت ثبت کند که تا پیش از این، تریون برومل توانسته بود 9.97 ثانیه را در سال ۲۰۱۴ ثبت کند.

این عدد یک رکورد جهانی است و حالا این چهره نوجوان ۱۷ ساله با این رکورد می‌تواند با کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴، در جمع بزرگان جهان هم شرکت کند و آنها را به چالش بکشد.

البته سال گذشته هم نوآ لایلز آمریکایی، برنده سه مدال طلا در مسابقات جهانی سال ۲۰۲۳، زمان 10.01 ثانیه را ثبت کرد و یک رقیب برای این نوجوان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • بزرگداشت جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • حضور ۳ فیلم کانون در جشنواره بین‌المللی کودکان لکنوی هند
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد کشور
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد کشور