Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:55:19 GMT

نجات ۵ نفر با تلاش آتش نشانان همدانی

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۴۳۲۲

نجات ۵ نفر با تلاش آتش نشانان همدانی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد رضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات دیروز، ۱۲ عملیات اطفای حریق و ۷ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

او ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۱۲ مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در شهرک اندیشه، حریق مغازه در بلوار بعثت، حریق باغ در خاکو، ۲ مورد حریق ضایعات در بلوار بهشت، واژگونی و نشت سوخت خودرو در شهرک فرهنگیان و ۶ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در شهرک مدرس ۲ مورد، میرزاده عشقی، جاده رباط، جاده ملایر و روستای کنجینه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی همدان با بیان اینکه همچنین ۷ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک الوند، نجات افراد محبوس شده در خودرو در دیزج، ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک مدنی و خیابان شریعتی، نجات حیوانات در شهرک بهشتی، مهار حیوانات در دیزج و رفع آبگرفتگی در جاده فقیره توسط آتش نشانان به انجام رسید، افزود: در این عملیات‌ها ۵ نفر هم نجات یافتند.

بیاناتی بیان کرد: شهروندان ۵۰۶ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۱۹ مورد منجر به عملیات شده، ۹ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۶۷ تماس اشتباه و متاسفانه ۴۱۱ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

انتهای پیام/ب

انجام ۱۹ عملیات امداد و نجات با تلاش آتش نشانان همدانی  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز در دبیرستان اسما کوی مجاهدین به وقوع پیوست.

کوروش، سبزعلی افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان به این دبیرستان اعزام و توانستند حریق را مهار کنند. 

وی ادامه داد:در این حادثه که به علت اتصالی برق در دفتر مدیریت دبیرستان رخ داد، با تلاش آتش نشانان حریق مهار و به کسی آسیبی وارد نشد.

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان