Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در ابتدا این مراسم، تلاوت قرآن کریم توسط حمید رحیمی قاری مطرح شهرستان اسلامشهر انجام شد و سپس با خواندن سرود جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی ویژه برنامه جشن بزرگ ولایت آغاز یافت.

عبدالله هنرمندی از روزنامه‌نگاران شناخته شده اسلامشهری اجرای این مراسم را برعهده داشت. تسلط کلام وی و خرده داستان‌هایی روایی که برای حاضران نقل می‌کرد، فضای خاصی به برنامه ویژه عید غدیر جشن ولایت داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت السلام مرادی از جامعه ر‌وحانیون اسلامشهر نیز چند دقیقه‌ای را به ایراد سخن درباره اهمیت روز غدیر پرداخت و عید سعید غدیر را به حاضران این مراسم تبریک و تهنیت گفت.

همچنین در بخش دیگر این برنامه به سه کودک اسلامشهری با طرح سوال و پرسشی جایزه نفیسی اهدا شد.

جشن بزرگ ولایت بدعت تازه‌ای هم در برنامه خود رو کرد. سعید جوانبخت اردیبلی شاعر جوانی بود که متن و شعر رشته‌دار و بلندی را در وصف روز غدیر خواند تا مدعوین این مراسم همگی به سر ذوق بیایند.

حضور جمعیتی بیش از هزار نفر در جشن بزرگ ولایت باعث خلق لحظات ناب و بکری شده بود و از سوی دیگر هیجان و شور خاصی به برنامه داده بود.

حاج محمود قنبری، کربلایی داود خانعلی و استاد فکری گروه مولودی خوان جشن بزرگ ولایت را تشکیل می‌دادند که بانگ عید غدیر را برای حاضران جشن گرفتند تا ریتم برنامه کاملا شاد و در خور روز عید غدیر باشد.

گروه سرود اسلامشهری «ثامن» هم در لابه لای مراسم جشن بزرگ ولایت دو قطعه را برای حاضران اجرا کردند که تحسین مهمانان را به همراه داشت.

امین اسدی و حسین علی دو تن از اعضای شورای شهر اسلامشهر، حاج حسین مهدوی رئیس حزب اسلامی کار و رضا عظیمی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر از مدعوین ویژه جشن بزرگ‌ ولایت بودند.

حضور پر رنگ بانوان اسلامشهری در برخی قسمت های اجرایی برنامه جشن بزرگ ولایت از نکات برجسته این مراسم بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسلامشهر امام حسین جامعه شهرداری مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ستاد بزرگداشت مقام معلم به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مسولان استان برگزار شد.   در این نشست در خصوص بزرگداشت هفته معلم در استان بحث و تبادل نظر شد.   استانداریزد با اشاره به جایگاه ارزشمند معلم از همه مسئولان استان خواست با تعامل، همفکری و همکاری برنامه‌های فاخر و پرمحتوایی را در پاسداشت مقام معلمان برگزار کنند.   فاطمی با بیان اینکه معلمان حق بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: باید تلاش شود تا شخصیت والای استاد شهید مرتضی مطهری در این هفته تبیین و معرفی شود.   ساخت هشت مستند با محوریت پیشکسوتان معلم، فضاسازی شهری، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و معلمان شهید، ارائه خدمات و امکانات ورزشی به معلمان، برگزاری تور صنعتی معدنی ویژه معلمان، معرفی چهره‌های ماندگار و رژه سپاس از معلم از برنامه‌های مطرح شده در هفته معلم عنوان شد.

دیگر خبرها

  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • مراسم ازدواج باشکوه پیرمرد ۸۶ ساله (فیلم)
  • اتفاق عجیب در رژه روز ارتش مشهد / فراجا عذرخواهی کرد + فیلم
  • اتفاق عجیب در رژه روز ارتش مشهد /فراجا عذرخواهی کرد
  • عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی