Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، لیست آپارتمان‌های مسکونی اجاره‌ای در منطقه بلوار کشاورز  به شرح زیر است. توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

آخرین اخبار مربوط به مسکن را اینجا بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین برای بیش از صد هزار واحد مسکن در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، محمود رضا طالبان، افزود: تاکنون ۷۸ هزار نفر  از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان وجه خود را واریز کرده و برای ۱۰۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در فارس، زمین تامین شده است.
او ادامه داد: این واحد‌ها پنج تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هم اینک ۵۰ هزار واحد مسکونی از مجموع واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در فارس در مراحل مختلف از اجرای فونداسیون تا مرحله نازک کاری و نما قرار دارد.
طالبان افزود: برای ۷۱ هزار نفر از متقاضیان  هم پروانه ساختمانی صادر شده و برای باقیمانده افراد هم تا پایان اردیبهشت امسال پروانه ساختمانی صادر می‌شود.
وی همچنین اعلام کرد: تاکنون ۴۷۸ هزار متقاضی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۶۸ هزار نفر تایید نهایی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • ۴۵۰ واحد به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد
  • تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر
  • واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام
  • ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در فارس
  • قیمت رهن و اجاره مسکن در ابوذر +جدول
  • قیمت آپارتمان در منطقه ۱۵ تهران
  • تامین زمین برای بیش از صد هزار واحد مسکن در فارس
  • قیمت‌های جدید خرید مسکن در شهر تهران/ مسکن در این منطقه ۴۰ میلیون تومان! + جدول
  • ۵ پیش‌بینی درباره نرخ اجاره در سال جدید/ آرامش چگونه به بازار اجاره بازمی‌گردد؟
  • اجاره یک واحد ۶۵ متری در اطراف تهران چند؟