Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:13:38 GMT

تقویت وحدت ملی تکلیف مهم مدیران است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۴۵۵۶

تقویت وحدت ملی تکلیف مهم مدیران است

به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود:  دعواهای سیاسی و جناحی آفت جامعه اسلامی است و حلقه مدیریتی کشور و استان باید با آگاهی از این آسیب دوری کنند چراکه سیاست زدگی مصداق بارز آب در آسیاب دشمن ریختن است.

وی ادامه داد: حفظ و تقویت امنیت و آرامش، وحدت  تکلیفی همگانی است و افرادی که به هر دلیل این مسایل مهم را نادیده بگیرند باید در محضر مردم پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اراک اضافه کرد: رعایت موازین اسلامی از قبیل برخورداری از وجدان کاری، احترام به حقوق ملت، تقوا، صداقت و تعهد بالا در رفتار و کار خصیصه محوری مدیران در نظام اسلامی است که باید در جامعه روزبه روز بهبود یابد.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: ولایت فقیه سرمایه بزرگ نظام اسلامی است و خداوند متعال این نعمت ارزشمند را به ملت ایران ارزانی داشته و در تاریخ انقلاب اسلامی ابتدا رهبری امام راحل و سپس مقام معظم رهبری عامل عزت و افتخار ملت ایران بوده است و مردم و مسئولان باید همواره پشتیبان مقام معظم رهبری بوده و در راستای منویات معظم له گام بردارند.

وی در خصوص مناسک حج امسال نیز گفت: به برکت اقتدار و عظمت ایران اسلامی و جبهه مقاومت رفتار عوامل آل سعود با ملت ایران و شیعیان متفاوت از سال های گذشته بود و رفتار شایسته ای داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: حفظ و تقویت اتحاد شیعی و سنی در راستای گسترش وحدت جهان اسلام ظرفیت بزرگی است که باید به آن تکیه کرد.

آیت الله دری نجف آبادی در خصوص عید سعید غدیر نیز گفت: تفکر ولایی قدرت نرم و از اصول پایه دین مبین اسلام است و پیام واقعه غدیر، ولایت پذیری و تبعیت از قرآن و عترت است که باید زوایا و ابعاد این پیام مترقی به بهترین شکل بازگو و منتشر شود.

کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر ۲ هفته یکبار در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می شود.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: درس اخلاق امام جمعه اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست

رئیس جمهور در دیدار وزیر خارجه پاکستان گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه در بدو ورود به پاکستان با «محمد اسحاق‌دار» وزیر امور خارجه این کشور که برای خوش‌آمدگویی در هتل محل اقامت رئیس جمهور حضور یافته بود، دیدار کرد.

استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی در اسلام آباد

 

رئیس‌جمهور در این دیدار روابط دو کشور را فراتر از همسایگی صرف و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی توصیف کرد که دل‌ها و اعتقادات دو ملت را به یکدیگر پیوند داده و گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.

رئیسی با بیان اینکه اگر همه کشورها و ملل اسلامی با یکدیگر وحدت داشتند، رژیم صهیونیستی نمی‌توانست تا این حد به فلسطینیان مظلوم، بی‌گناه و بی‌دفاع غزه ظلم کند، اظهار داشت: صهیونیست‌ها از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کنند، لذا در برابر راهبرد دشمن برای تداوم اختلاف میان امت اسلامی، راهبرد ما وحدت است.

«محمد اسحاق‌دار» نیز در این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی به رئیس جمهور، رهبری جمهوری اسلامی ایران برای امت اسلامی به خصوص در مسئله فلسطین را حائز اهمیت ویژه دانست و تصریح کرد: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد.

وزیر امور خارجه پاکستان ضمن اعلام آمادگی کشورش برای همکاری‌های گسترده و سازنده با ایران خاطرنشان کرد: امت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و تقویت همبستگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط تاریخی است/ اسحاق‌دار: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست
  • روابط ایران و پاکستان فراتر از همسایگی و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • رئیسی: تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی