Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:52:44 GMT

سند توسعه راهبردی ورزش مهریز تدوین شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۴۵۵۷

سند توسعه راهبردی ورزش مهریز تدوین شد

علیرضا محمدی‌ خرم‌دشتی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این سند بر اساس نقاط ضعف و قوت برای ارتقای ورزش منطقه  نسبت به برنامه‌ریزی اقدام شده است .

وی ادامه داد: توجه به زیرساخت ها، ظرفیت‌ها، سابقه، نیازها و زمینه‌های موفقیت و گسترش ورزش همگانی و قهرمانی محور این سند راهبردی است.

این مسئول اظهار داشت: برای موفقیت در اجرای سند یادشده به همکاری دستگاه‌های اجرایی ، ورزشکاران و خیران نیاز است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمدی ‌خرم‌دشتی ، برای توفیق در ورزش شهرستان برنامه‌محوری و داشتن نقش راه ضروری است.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز گفت: هم اکنون ۲۵ مکان ورزشی روباز و مسقف با ۲ هزار و ۶۹۷ ورزشکار بیمه شده در شهرستان وجود دارد که در ۲۰ هیات ورزشی فعالیت دارند.

محمدی خرم‌دشتی سرانه ورزشی منطقه را ۹۶ سانتی‌متر ذکر کرد .

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

۷۵۳۶/  ۲۰۴۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی گفت: رفت و آمد در پست‌ها و جایگاه‌های مختلف طبیعی هست ولی سعی کنیم در این مدت کوتاه رضایت خدا را در نظر بگیریم، اگر نیت ما ترفیع جایگاه و رسیدن به پست‌های بالاتر باشد و خدمت به مردم را فراموش کنیم جز خسران چیزی در بر ندارد.    رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: دوست نداشتیم در پایان سال و در برهه حساس عید نوروز و ماه مبارک رمضان شهر بدون فرماندار شود که اینچنین شد و کار‌هایی بر زمین ماند.    امام جمعه مهریز افزود: از همه مدیران و مردم شریف مهریز در خواست میکنم همکاری لازم با فرماندار جدید را داشته باشند و مواظب باشیم کوتاهی در حق مهریز نشود.    حجت الاسلام محی الدینی در پایان بیان داشت: مصوبات کارگروه توسعه شهرستان و برخی مصوبات سفر استاندار در شهرستان بر روی زمین مانده است که از فرماندار جدید انتظار می‌رود به طور جدی پیگیری انجام شود.

دیگر خبرها

  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است