Web Analytics Made Easy - Statcounter

پردیس سینمایی ساحل اصفهان در نخستین روز اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان از ساعت ۱۶ به استقبال پخش فیلم‌های جشنواره رفت. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان از 28 مردادماه تا 4 شهریورماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و فیلم‌های این جشنواره در 5 سینما شامل پردیس سینمایی چهارباغ، پردیس سینمایی ساحل، پردیس هنر، پردیس سینمایی سیتی‌سنتر و سینما بهمن واقع در خوراسگان اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پردیس سینمایی ساحل اصفهان در نخستین روز از اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان از ساعت 16 و در بخش‌های مسابقه سینمای بین‌الملل 2، مسابقه سینمای بین‌الملل 1 و مسابقه سینمای ایران به استقبال پروانه‌ها و هنر دوستان رفت.

از ساعت 16، فیلم‌های «غبار» به کارگردانی دائه ریدوز از جمهوری لتونی در ژانر کودک و همچنین «اوتزی و معماری زمان» به کارگردانی گابریل پی‌نوتا از ایتالیا در ژانر کودک و نوجوان و در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل 2 به نمایش درآمدند که با دوبله همزمان نیز همراه بود.

«جادوگر کوچک» نیز به کارگردانی مایکل شارر در ژانر کودک و نوجوان و در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل 1 از ساعت 18:15 به صورت دوبله فارسی در سالن نصف جهان پردیس سینمایی ساحل به نمایش درآمد که استقبال خوبی نیز از آن به عمل آمد.

جشنواره فیلم کودک و نوجوان| حضور کودکان بی‌سرپرست و بی‌اطلاعی تهیه‌کننده فیلم «قطار آن شب» از اکران فیلمشاصفهان| گزارش تسنیم از افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوانبرنامه‌ روز نخست جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان اعلام شد + جزئیات اکران فیلم‌ها

در نخستین روز از اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان آن طور که باید و شاید استقبال خوبی از اکران‌های نخست و بخش سینمای بین‌الملل به عمل نیامد و تنها یک سوم از سالن نصف جهان پردیس ساحل از جمعیت پر شد.

در ساعت 20:45 نیز سالن نصف جهان با نمایش فیلم‌های کوتاه «داستان آینده» به کارگردانی میثم ملکی‌پور و «زنگ آخر» به کارگردانی حیدر علی رحمانی قهدریجانی همراه بود و در آخر پویانمایی «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی نوش‌آبادی با استقبال گسترده مردم، داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان همراه بود.

بنیامین داستان پسری از قوم بنی اسرائیل است که برای آزادی جان مادرش مجبور به سفری خطرناک می‌شود. او در این سفر درگیر حوادثی می‌شود که دیدگاه او را نسبت به زندگی و قومش تغییر می‌دهد.

انیمیشن «بنیامین» سرشار از مضامین دینی و قرآنی است که استقبال کودکان را در نخستین روز اکران‌های جشنواره سی‌ودوم فیلم کودک و نوجوان به همراه داشت.

گفتنی است بر اساس اخبار سایت اطلاع‌رسانی جشنواره تمامی بلیط‌های پویانمایی «بنیامین» به فروش رسید و بدین وسیله این پویانمایی توانست رکوردار تماشاگر در نخستین روز از اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در پردیس سینمایی ساحل باشد.

انتهای پیام/ ت

R41346/P/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم سینمایی «مست عشق» اثر حسن فتحی از فردا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳، در شش سینمای مشهد اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، اکران مردمی فیلم سینمایی مست عشق به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی درحالی از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور آغاز می‌شود که ۶ سینمای مشهد میزبان این فیلم خواهند بود.

پردیس‌های سینمایی اطلس، گلشن، برفی، ویلاژتوریست، پارک‌بازار و سیمرغ از جمله سینماهای مشهد هستند که این فیلم را اکران می‎‌کنند.

«مست عشق» فیلمی پرحاشیه در فرایند تولید، است که بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان، زمان اکران آن قطعی شد و اکنون علاقه‌مندان می‎‌توانند با تهیه بلیت این اثر را تماشا کنند.

کد خبر 747328

دیگر خبرها

  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • ارسال ۱۰۰۰ اثر به نخستین جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود