Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل فضل وزیری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه کارگاه شارژ کپسول این سازمان به دستگاه تست هیدرواستاتیک تجهیز شد، اظهار داشت:  یکی از وسایلی که در زمان بروز حریق اهمیت ویژه دارد کپسولهای خاموش کننده حریق است.

وی اضافه کرد: کپسول های خاموش کننده آتش به علت تحت فشار بودن به مروز زمان دچار خوردگی و فرسودگی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج افزود: بازرسی دوره‌ای از نحوه کارکرد این کپسول‌ها بسیار حائز اهمیت است و کپسول‌های فرسوده باید از رده خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه تست هیدرو استاتیک برای تست کپسول های پودر و گاز و آب و کف کاربرد ویژه ای دارد یادآور شد: نحوه کار این دستگاه به صورتی است که کپسول‌ها از لحاظ ظاهر و تاریخی که روی آنها درج شده و همچنین از لحاظ فرسودگی و مقاومت جدارهای سیلندر با فشار معدل ۳۰ بار هوا یا دو برابر حد مجاز ظرفیت سیلندر تست می‌شوند.

فضل وزیری گفت: بعد از تست کپسول‌های آتش نشانی در صورتی که کپسول قابلیت شارژ  داشته باشد وارد چرخه شارژ شده در غیر این صورت کپسول از رده خارج می‌شود.

وی افزود: کپسول‌های که قابلیت شارژ نداشته باشند وارد مخزن تعبیه شده قرار می‌گیرند و با آوردن بار بیش از حد مجاز به کپسول موجب ترکیدن شده و برای همیشه  از رده خارج می‌شوند.

فضل وزیری اظهار داشت: دستگاه‌های موجود و فعال در کارگاه شارژ شامل دستگاه پرکن پودر، دستگاه شارژ کپسول co۲، دستگاه شارژ سیلندر تنفسی و دستگاه گیره کپسول است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اضافه کرد: برای خرید این دستگاه ۱۵۰ میلیون ریال هزینه صرف شده است.

۷۳۴۸/۳۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار، خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهردای تهران اظهار کرد: ساعت 12:31 دقیقه امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی به سامانه 125 اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، نیروها از 3 ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند؛ محل آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش‌نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

مرگ هولناک کارگر جوان در خیابان قزوین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • تصاویری تماشایی از کارگاه ساخت سیم شارژ!
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • کپسول آتش نشانی وسیله‌ای ضروری برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری