Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-کارخانه گندله سازی مجتمع فولاد خراسان رکورد روزانه تولید گندله را در دو روز پیاپی، دو بار جا به جا کردند.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان رضوی اظهارکرد:پرسنل تلاش گر کارخانه گندله سازی موفق شدند با ثبت رکورد تولید روزانه 7930 تُن گندله، رقم ثبت شده قبلی را  176 تُن ارتقا ببخشند و یک روز بعد با تولید 8015 تن رکورد تازه ای را در تولید گندله در مرداد98 ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سید حسین احمدی گفت: رکورد قبلی روزانه تولید گندله 7754 تُن ر تاریخ 6 اسفند ماه 1397 تعلق داشت.

وی خاطرنشان کرد: با اراده و پشتکاری که  در کارکنان فولاد خراسان وجود دارد در آینده نیز شاهد رکوردهای جدیدی در این واحد خواهیم بود.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان رضوی تصریح کرد:مجتمع فولاد خراسان با ظرفیت تولید سالانه حدود 4/1 میلیون تن فولاد خام، دارای کارخانه گندله سازی با ظرفیت تولید سالانه 5/2 میلیون تن است که این کارخانه در اردیبهشت ماه سال 1397به بهره برداری رسید و دست یابی به این رکوردها در این واحد از روند رو به رشد تولید این کارخانه و رسیدن هر چه سریع تر به ظرفیت اسمی تولید گندله در بزرگترین جبهه صنعتی شرق کشور حکایت دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ثبت دو رکورد جدید گندله سازی در مجتمع فولاد خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است

وزیر کشور گفت: از ابتدای دولت سیزدهم در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، احمد وحیدی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ طی بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد اظهار کرد: خراسان رضوی در حوزه احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد عملکرد خوبی داشته است.

وزیر کشور با اشاره به آمار این کارخانه‌ها افزود: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و احیا شدند.

وی عنوان کرد: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحدهای تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وحیدی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی تاکید کرد: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحدهای تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور در پایان تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

کد خبر 747939

دیگر خبرها

  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران