Web Analytics Made Easy - Statcounter

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین صفایی حائری، امام جمعه شهرستان بندر خمیر در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: غدیر نقطه عطفی در تاریخ بشریت است وپیغمبر اکرم (ص) این امر مهم را رقم زد.

وی در ادامه با اشاره به همکاری ادارات و نهادها در بازسازی واقع غدیر در شهرستان بندر خمیر اظهار کرد: این عزیزان زحمات بسیاری برای اجرای این مراسم کشیده اند و این حرکت بزرگ را در فرصت کم بسیار زیبا به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شهرستان بندر خمیر افزود: باز سازی واقع غدیر برای اولین بار در این شهرستان به نمایش گذاشته شد و در استان تنها شهرستانی است که در دو نقطه این حرکت زیبا اتفاق رخ داده است، روز گذشته در مرکز شهرستان و امروز در بخش رویدر برگزار می شود.
در ادامه مراسم میر هاشم خواستار فرماندار شهرستان بندر خمیر یاد آور شد: هجدهم ذی الحجه در وادی غدیر خم امیرالمومنان معرفی شدند.
فرماندار شهرستان بندر خمیر اظهار کرد: مردم شهرستان خمیر و روستای لشتغان بصورت خودجوش این حرکت بزرگ را انجام دادند و جای تقدیر و تشکر دارد.
وی در ادامه افزود: این حرکت بزرگ باعث وحدت مسلمین شده و به کوری چشم دشمنان و جهت آزاد سازی قدس عزیز که در اختیار صهیونیسم رسیده با حفظ وحدت مسلمانان برای دفاع از کیان دین اسلام و مبارزه با استکبار جهانی اتفاق بیفتد.

/files/fa/news/1398/5/30/2383634_395.jpeg

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی در دیدار با فرماندار جدید کاشان با حمایت وهمراهی از حمیدرضا محمدی فشارکی گفت::بیانیه گام دوم انقلاب فرموده رهبر معظم انقلاب باید دغدغه فرماندار در دوره مسئولیتش باشد.
امام جمعه کاشان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه اصلی ما نسبت به امام عصر (عج) است یعنی ما ظهور را در پیش داریم، حضرت امام خمینی (ره) سال ۱۳۴۲ قیام کردند و در بیانات ایشان آمده که هدف من بسترسازی اجتماعی در جهان برای ظهور است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمشان به حقیر از کلمه مکرم استفاده کرده و فرمودند شما را به شهر مکرم کاشان اعزام می‌کنم انتظار از فرماندار جدید تقویت وجه مکرم شهر است وفرماندار جدید همه تلاش خود را برای صیانت از مکرم بودن کاشان انجام دهند و برای تقویت این تکریم تلاش کنند.
امام جمعه کاشان افزود: خود سازی، جامعه سازی و تمدن سازی سه جمله نخست بیانیه گام دوم انقلاب است، نگاه فرماندار جدید کاشان این باشد که قرار است فرمایش ولی امر را در کاشان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای