Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@10:10:01 GMT

امیرآبادی: امیدوارم بازیکنان جدید موفق باشند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۴۷۵۸

به گزارش ایلنا، مهدی امیرآبادی کاپیتان سابق استقلال معتقد است که دلخوری‌هایی که بین باشگاه و استراماچونی به وجود آمده باید هرچه زودتر برطرف شود تا آبی‌ها از این مسئله ضربه نخورند. وی تاریخ دربی را هم مناسب ندانسته و معتقد بود که ای کاش دربی در هفته‌های میانی لیگ برگزار می‌شد.

 شرایط استقلال را پیش از شروع لیگ چطور ارزیابی می‌کنید؟

شرایط استقلال بد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها اردو و بازیهای تدارکاتی خوبی را برگزار کردند و فکر می‌کنم پیش از شروع لیگ به یک هماهنگی خوب دست یافتند. فکر می‌کنم آنها پیش از شروع لیگ شرایط خوبی داشته باشند.

 جدایی بازیکنان به استقلال ضربه نخواهد زد؟

تغییرات زیاد در هر تیمی مضر است به خصوص در تیم‌های بزرگ که هوادار زیاد دارند و انتظارات از آنها بالا است. فکر می‌کنم یکی از دغدغه‌های کادر فنی و شخص استراماچونی همین است. او اگر بتواند تیمش را از لحاظ هماهنگی به شرایط ایده‌آل برساند می‌تواند به موفقیت برسد.

 حضور بازیکنان جدید چقدر تاثیرگذار است؟

بازیکنان جدید باید بدانند که به چه تیم بزرگی آمده‌اند. آنها اگر بتوانند خودشان را با شرایط کاری استقلال وفق دهند این تیم می‌تواند به موفقیت برسد. البته تا جایی که من می‌بینم و می‌شنوم بازیکنان جدید استقلال در بازیهای دوستانه این تیم عملکرد خوبی داشتند و حتی موفق به گلزنی هم شده‌اند. امیدوارم آنها در استقلال موفق باشند.

شایعه قهر استراماچونی تمرکز تیم را تغییر داد. در این رابطه چه نظری دارید؟

این اتفاقات به ضرر استقلال است زیرا تمرکز تیم و سرمربی را به هم می‌ریزد. آن هم به فاصله یک هفته مانده به شروع بازیها. البته این را هم بگویم که استراماچونی زمانی که به ایران آمده قطعا روی آن مطالعه کرده و شرایط استقلال و امکاناتش را می‌دانسته پس دیگر دلیلی برای ناراحتی وجود ندارد. باشگاه باید هرچه زودتر این دلخوریها و ناراحتی‌ها را برطرف سازد.

قرعه استقلال در لیگ را چطور می‌بینید؟

قرعه نسبتا خوبی برای استقلال درآمده است. آنها در سه هفته اول با تیم‌هایی بازی دارند که فصل گذشته در میانه‌های جدول بوده‌اند و شانس پیروزی استقلال بیشتر است و آنها می‌توانند با روحیه خوب لیگ را شروع کرده و حتی به استقبال دربی بروند.

خیلی‌ها می‌گویند تاریخ برگزاری دربی مناسب نیست.

معمولا دربی در ایران بین هفته‌های هفتم و هشتم برگزار می‌شد ولی امسال شرایط طوری رقم خورده که این دو تیم خیلی زود با یکدیگر بازی دارند. با توجه به این که مربی هر دو تیم تغییر کرده و هیچ‌یک به افکار دیگری شناخت ندارد، این مسئله می‌تواند به جذابیت بازی اضافه کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال مهدی امیرابادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، از زمان حضور ژوزه مورایس در فوتبال ایران کمتر پیش آمده که تیم او بازنده باشد، اما در ماه‌های اخیر این اتفاق تکرار شده و به همین دلیل هواداران سپاهان به کلی نسبت به توانایی‌های فنی سرمربی پرتغالی خود که تجربه کار در باشگاه‌های بزرگی نظیر رئال مارید، اینتر، چلسی و .. را دارد، شک کرده‌اند و حتی برخی از آنها دیگر به شایستگی این مربی ایمان ندارند.

در این بین دو باخت برابر الهلال در حالی که سپاهان در ابتدا موفق به باز کردن دروازه حریف قدرتمند خود هم شده بود، سبب شد تا بسیاری او را مربی‌ای منفعل در رختکن و در بین دو نیمه بدانند که توانایی استفاده از شواهد نیمه اول برای تغییر جریان بازی و رقم زدن آن را به سود خودش و شاگردانش ندارد.

با این حال در مصاف با ملوان شرایط به گونه‌ای کاملا متفاوت رقم خورد. بازیکنان سپاهان در شرایطی به رختکن رفتند که با یک گل بازی را به میزبان خود باخته بودند و نمایش خوبی هم ارائه ندادند. در نیمه دوم اما ماجرا به طول کلی شکل دیگری پیدا کرد و بازیکنان سپاهان با ارائه یک نمایش تحسین‌برانگیز موفق شدند دو گل بزنند و برنده از زمین مسابقه خارج شوند.  

جالب اینکه در نشست خبری نیز از مورایس درباره دلیل تفاوت عملکرد شاگردانش در نیمه دوم پرسیده شد که او با شوخی و با ادبیات خاص خود به این پرسش اینطور پاسخ داد:« یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم. منظورم بازیکنان هستند که در بطری هستند. بعضی اوقات باید آن‌ها را تکان داد تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند و دیدیم که شهریار دو گل به ثمر رساند.» 

سپاهان پس از پشت سر گذاشتن چند ماه سخت حالا در دو بازی پیاپی موفق به کسب پیروزی شده و حمایت هواداران نیز نسبت به هفته های گذشته بهبود یافته است. باید دید ماجراجویی سپاهان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی به عنوان یکی از خبرسازترین تیم های لیگ و البته جدی‌ترین مدعی کسب قهرمانی در نیمه اول مسابقات چطور به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • تاپ شات؛ شادی اینتری‌ها پس از قطعی شدن بیستمین قهرمانی سری آ
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!