Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس عبدلی، مسوول ثبت نام الکترونیکی آموزش و پرورش نهاوند گفت: از ابتدای فصل نام نویسی در مدارس تا کنون اسامی ۲۳ هزار و ۳۹۳ نفر دانش آموز در سامانه سناد به ثبت رسیده است.

او افزود: البته زمان نام نویسی دانش‌آموزان در سامانه سناد هنوز به پایان نرسیده و تعداد دانش آموزانی که تاکنون نام نویسی شده‌اند ۹۵ درصد کل دانش‌آموزان سال گذشته هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول ثبت نام الکترونیکی آموزش و پرورش نهاوند گفت: تا کنون ۷۹۵ نفر در مراکز پیش دبستانی که به صورت خصوصی و زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت دارند نام نویسی شده‌اند.

عبدلی ازافزایش ۱۰ درصدی نوآموزان پایه اول خبر داد و گفت: در سال تحصیلی آینده بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نوآموز پایه اول وارد مدارس ابتدایی می‌شوند که در مقایسه با سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه شهرستان نهاوند رتبه دوم را در زمینه ثبت نام الکترونیکی کسب کرده است افزود: کار سازماندهی عوامل آموزشی و اجرایی مدارس پس از اتمام کار ثبت نام دانش‌آموزان انجام می‌شود.

مسوول ثبت نام الکترونیکی آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه کلاس بندی مدارس نیز بر اساس کار نام نویسی تا قبل از بازگشایی مدارس انجام خواهد شد، مبنای نام نویسی در مدارس را بر اساس موقعیت جغرافیایی و محل اسکان اولیا عنوان کرد.

عبدلی گفت: به منظور سهولت در ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و امنیت خاطر خانواده‌ها کار نام نویسی از دانش آموزان بر اساس اسکان آن‌ها و محدوده جغرافیایی مدارس صورت گرفته است.

انتهای پیام/ب

بیش از ۲ هزار دانش آموز پایه اول در استان همدان وارد مدارس می‌شوند  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموز آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع مدیران مدارس ابتدایی شهرستان گناوه گفت: وزارت آموزش و پرورش طرح «آموزش یک مهارت ورزشی» برای دانش‌آموزان ابتدایی را در دستور کار دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه اظهار کرد: بر این اساس دانش‌آموزان دوره ابتدایی باید حتماً یک مهارت آموزشی را پیش از ورود به متوسطه اول یاد بگیرند و این امر الزامی است.

وی توضیح داد: این طرح شامل ۲۰ درصد از دانش آموزان ابتدایی دوره دوم می‌شود که هزار و ۱۳۰ نفر از دانش آموزان شهرستان گناوه را در بر می‌گیرد.

مردانی تاکید کرد: این طرح باید به نحوی دنبال شود که دانش آموزان ابتدایی برای گذر به دوره تحصیلی بالاتر یعنی متوسطه اول حتماً یک مهارت ورزشی را یاد بگیرند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: ورزش‌های تنیس روی میز، طناب زنی و دوومیدانی راز جمله ورزش‌هایی هستند که دانش آموزان باید حداقل در یکی از آنها مهارت لازم را کسب کنند.

کد خبر 6080224

دیگر خبرها

  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ