Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کتف و آرنج مصدوم سهراب مرادی که حدود دو ماه پیش در هنگام تمرینات بوجود آمد، سرانجام روز گذشته به تیغ جراحان سپرده شد. عمل جراحی سهراب روز گذشته در کلینیک مجهزی در شهر هانوفر آلمان انجام شد که پزشکان از این جراحی رضایت کامل داشتند. البته مهمترین بحث در خصوص مصدومیت و جراحی سهراب، علاوه بر درمان کامل، رسیدن این قهرمان به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو است که این مساله طی هفته های آینده و با توجه به روند درمان مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص آخرین وضعیت سهراب مرادی گفت: خوشبختانه روند ابتدایی درمان در ایران و همچنین عمل جراحی در آلمان به خوبی طی شد و آنطور که پزشکان جراح اعلام کردند وی در شرایط مطلوبی قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه سهراب مرادی باید همچنان تحت مراقبت‌های بعد از عمل جراحی قرار داشته باشد گفت: زمان بازگشت سهراب به ایران هنوز مشخص نیست و ما فعلا منتظر پایان اقدامات درمانی بعد از جراحی هستیم. طبیعتا هیچ عجله ای در کار نیست و همه چیز باید طبق برنامه درمانی وی اجرایی شود. البته برای اینکه در خصوص حضور سهراب مرادی در المپیک ٢٠٢٠ توکیو نظری داده شود کمی زود است اما همگی امیدواریم او بتواند با پشت سر گذاشتن کامل و رضایت‌بخش دوران درمان به این هدف دست یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب مرادی نیز بعد از عمل جراحی با انتشار عکسی در صفحه شخصی اش اعلام کرد:

«سلام به همه مردم عزیز ایران، به تازگی کتفم که در حین تمرینات آسیب دیده بود جراحی شد، خداروشکر خیلی‌خوب بود و انشاالله با دعای خیر شما دوستانم، مردم عزیز ایران، دوباره به تخته بازمیگردم، التماس دعا یاعلی»

کد خبر 4697748 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: سهراب مرادی وزنه برداری مصدومیت عمل جراحی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد آندره استراماچونی کشتی فرنگی والیبال کشتی تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتسال مس سونگون جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی کشتی فرنگی با سهمیه کامل در المپیک ؛ رشادت کاویانی و مهمدی در بیشکک

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک پاریس با شش عضو، کامل شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دو عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان امروز در رقابت‌های گزینشی قاره‌ آسیا در بیشکک قرقیزستان با صعود به فینال ، سهمیه المپیک ۲۰۲۴ کسب کردند.

امین کاویانی‌نژاد و مهدی مهمدی امروز خیال حسن رنگرز، علیرضا دبیر ، وزارت ورزش و کاروان ایران در المپیک پاریس را راحت کردند و شش سهمیه کامل تیم فرنگی را رقم زدند.

مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم در پیکارهای قهرمانی جهان سهمیه المپیک را گرفته بودند.

 

صعود نفس‌گیر کاویانی مقابل کشتی‌گیر چینی

امین کاویانی‌نژاد با برتری مقابل حریف چینی، موفق به کسب سهمیه وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک پاریس شد. نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی با غلبه بر لی یو از چین، موفق به کسب سهمیه المپیک شد. این رقابت‌ها در رشته کشتی فرنگی از صبح امروز (2 اردیبهشت) در بیشکک آغاز شده است.

 امین کاویانی‌نژاد که دور اول مرحله مقدماتی استراحت کرده بود، در ادامه هفت بر یک علی محمد ال عبوداح از عراق را برد و به نیمه‌نهایی رسید. وی در نیمه‌نهایی مقابل کشتی‌گیری از چین با نتیجه 6 بر 5 به پیروزی رسید و با صعود به فینال سهمیه المپیک را کسب کرد. این کشتی بسیار نزدیک و نفس‌گیر شد و نزدیک بود مقابل حریفی معمولی، سهمیه را از دست بدهیم.

پیش از این محمدعلی گرایی نماینده این وزن ایران در مسابقات جهانی 2023 بلگراد بود که موفق به کسب سهمیه نشد.

 

مهمدی با دو جدال سخت، کار را تمام کرد

علیرضا مُهمدی دیگر نماینده ایران در مسابقات گزینشی قاره‌ای موفق به کسب سهمیه المپیک در وزن 87 کیلوگرم شد. مهمدی که دور اول استراحت کرده بود، در ادامه 6 بر 3 آسان ژانیشوف از قرقیزستان را برد و به نیمه‌نهایی رسید. کشتی‌گیر ایذه‌ای برای آنکه بتواند در المپیک حضور داشته باشد، باید از سد قهرمان بازی‌های آسیایی می‌گذشت. وقت اول ۲-صفر به سود بردی‌مرادوف تمام شد، اما در وقت دوم این مُهمدی بود که سه امتیاز در خاک گرفت و نتیجه را درنهایت 3-2 به سود خود تمام کرد تا سهمیه المپیک بگیرد.

این کشتی‌گیر سال گذشته در وزن 82 کیلوگرم عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی بود که به مدال نقره جهانی رسید و پس از آن تصمیم به تغییر وزن گرفت و کار خود را در چرخه انتخابی المپیک در 87 کیلوگرم استارت زد.

پیش از این ناصر علیزاده نماینده این وزن ایران در مسابقات جهانی بود که در صربستان موفق به کسب سهمیه المپیک نشد. تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازی‌های المپیک 2020 توکیو نماینده‌ای در وزن 87 کیلوگرم نداشت.

دیگر خبرها

  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می گیرند؟
  • عفونت‌های ادراری و پروستات از جمله بیماری‌های شایع
  • اعلام همبستگی کامل صربستان با ایران
  • تحقق شعار سال در اولویت کاری شرکت ملی صنایع مس قرار دارد/ تلاش برای سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای
  • تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است
  • تیم ملی کشتی فرنگی با سهمیه کامل در المپیک ؛ رشادت کاویانی و مهمدی در بیشکک
  • به صدا درآمدن زنگ زمین پاک و آوای سلامت در گیلان
  • کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • سهمیه کشتی فرنگی ایران کامل شد؛ مهمدی به المپیک رسید