Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شروع دومین هفته اجرای مصوبه الزام کارت سوخت شخصی، مشاهدات عینی خبرنگار تسنیم از برخی جایگاه‌های عرضه بنزین نشان می دهد نخستین تغییر در کارت سوخت جایگاه‌ها اعمال شده و با کارت سوخت جایگاه‌دار تنها تا ۴۰ لیتر در هر نوبت می توان سوخت‌گیری کرد. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در حالی که 8 روز از الزامی شدن استفاده از کارت سوخت شخصی می‌گذرد، عدم تفاوت در استفاده از کارت سوخت جایگاه‌داران و کارت سوخت شخصی، موجب شده بود تا تنها 5 تا 6 درصد از مردم در سراسر کشور به توصیه دولت برای استفاده از کارت سوخت شخصی عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلایل عدم موفقیت در الزام استفاده از کارت سوخت شخصی از زبان مردم/ تنها 5 تا 6 درصد به توصیه دولت عمل کردند

مشاهدات عینی خبرنگار تسنیم از برخی جایگاه‌ها نشان می دهد که اکنون در شروع دومین هفته اجرای این مصوبه، نخستین تغییر در کارت سوخت جایگاه‌ها اعمال شده؛ بدین صورت که با کارت سوخت شخصی در هر نوبت می توان تا 60 لیتر سوخت گیری کرد اما با کارت سوخت جایگاه‌ها تنها تا 40 لیتر می‌توان سوخت‌گیری کرد.

اگرچه در استعلام این موضوع از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، اعمال هرگونه محدودیت در کارت‌سوخت جایگاه‌ها رد شد، اما اینکه در برخی جایگاه‌های تهران با کارت سوخت جایگاه‌دار تنها تا 40 لیتر در هر نوبت می‌توان سوخت‌گیری کرد، این سوال را مطرح می کند که آیا آغاز تغییرات از کارت سوخت جایگاه‌ها کلید خورده؟

گزارش تسنیم| تنها 6درصد مردم از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند/ اعمال محدودیت در کارت جایگاه‌ها در آینده نزدیک

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت بنزین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت بنزین قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۸۰۰ سما کارت بین توان‌خواهان بهزیستی استان بوشهر

ایسنا/بوشهر سرپرست بهزیستی استان بوشهر گفت: هزار و ۸۹۷ سما کارت بین معلولان شدید و خیلی شدید تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر توزیع شده است.

حیدر عزیزنژاد افزود: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۵ قانون حمایت از حقوق معلولان مبنی بر استفاده افراد دارای معلولیت از بلیت نیم بها از سامانه‌های حمل و نقل هوایی و دریایی به صورت نیم بها تعداد ۱۸۹۷ عدد سما کارت جهت توان خواهان دارای معلولیت شدید و خیلی شدید در بین ۱۰ شهرستان استان بوشهر توزیع شد.

  وی به ایسنا گفت: بر اساس این قانون، استفاده معلولان شدید و خیلی شدید از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی هوایی و دریایی با استفاده از مبلغی که از سوی سازمان بهزیستی کشور به حساب کارت آنان واریز می‌شود به صورت سالانه می‌توانند از این خدمات بهره ببرند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با صرفه‌جویی روزانه حدود ۵۰ میلیون لیتر می‌توان به‌سوی صادرات بنزین حرکت کرد
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • تقویت تیم‌های واکنش سریع هلال احمر تهران کلید خورد
  • مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • فعالیت ۱۵۵ جایگاه سوخت زنجان در ایام نوروز
  • توزیع ۱۸۰۰ سما کارت بین توان‌خواهان بهزیستی استان بوشهر
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • بارگیری ۶ میلیون ۸۰۰ هزار لیتر سوخت از انبار نفت شهید محمدیانی منطقه سبزوار