Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:40:24 GMT

عملیات احداث فاز سوم بوستان پدر کرمان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۴۹۲۷

عملیات احداث فاز سوم بوستان پدر کرمان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، محمدحسین مومنی با اشاره به بهره برداری از فاز اول و دوم بوستان پدر، گفت: این بوستان محدوده کوه های قلعه دختر و قلعه اردشیر را در بر می گیرد و عملیات فاز سوم و تکمیلی آن نیز در حال اجراست که به زودی به بهره برداری می رسد.

وی توسعه و گسترش فضاهای سبز شهری را از جمله اهداف این گونه اقدامات برشمرد و تصریح کرد: افزایش سرانه فضای سبز، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان و ایجاد چشم انداز زیبا از دیگر اهداف اجرای فضاهای سبز در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی در پایان از شهروندان خواست تا در حفظ و نگهداری فضاهای سبز شهری، شهرداری را یاری کنند.

کد خبر 4697787

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمان خدمات شهری بوشهر قزوین شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان عید سعید قربان روز خبرنگار سانحه تصادف یاسوج اشتغال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم

به گزارش قدس آنلاین، شهرام داوری اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این سامانه ابتدای تابستان امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این سامانه، قشم دومین شهر در ایران در بهره‌برداری از سامانه هوشمندسازی شبکه آب شهری است، افزود: با هوشمندسازی می توان مقدار زیادی از آب مصرفی را ذخیره و شرایط کم‌آبی را به خوبی مدیریت کرد.

این مقام مسئول تأکید کرد: هوشمندسازی خط انتقال و شبکه توزیع در قشم با هدف مدیریت بهتر تأسیسات ضروری است.

‌داوری بیان داشت: ابتدای تابستان سال جاری، بهره برداری از سامانه دانش بنیان هوشمندسازی شبکه آب شهر قشم آغاز می‌شود که بعد از مشهد، قشم دومین شهر در ایران برای پیاده‌سازی این فناوری محسوب می‌شود و براساس یک برنامه اقدام مدون، ترمیم و نوسازی شبکه لوله‌کشی و توزیع آب نیز وارد مرحله عملیاتی می‌شود.

وی تأکید کرد: اولویت امسال شرکت آب، برق و تأسیسات قشم تمرکز بر هوشمندسازی و ترمیم شبکه انتقال آب است.

داوری بیان داشت: در حال حاضر تولید آب روزانه شهر قشم ۲۳ هزار متر مکعب است و با بهره‌برداری از سایت ساحلی در روزهای آینده، به ۲۷ هزار مترمکعب افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • پیوست فرهنگی بوستان‌ها تدوین شود
  • ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شد
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷ بوستان پایتخت
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • آغاز برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان
  • بهره‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم