Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداری و منابع انسانی با حداقل 10 سال کار با نیروهای کارگری در بخش تولید  آشنا به قوانین کار و بیمه تامین اجتماعی  آشنا به مبحث توسعه منابع انسانی( آموزش ، تشویق و تنبیه نیروی انسانی )  منضبط دارای انرژی مثبت و علاقمند به ایجاد نظم در محیط کاری کارشناس حسابداری و مالی حداقل 3 سال کار در واحد حسابداری و مالی واحدهای تولید و خدماتی  آشنایی با مالیات بر ارزش افزوده و صورتهای فصلی  آشنایی به بیمه تامین اجتماعی و فرم های مربوطه آشنایی با فرآیند حسابداری بهای تمام شده ، منضبط  خود اتکا و دارای روحیه انجام کار گروهی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدرس ایمیل: info@vahidgroup.com آدرس: مازندران واقع در شهرک صنعتی شورمست سوادکوه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک مسکن رایگان برای مسافرین نوروزی در مازندران + فیلم

حسینی پور استاندار مازندران  در جلسه شورای اداری شهرستان بابل در گفت و گو با با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با بیان اینکه اجازه ندادیم هیچ مسافری شب را در چادر سپری کند، گفت: برای تمامی مسافرینی که توانایی تهیه مسکن نداشتند بصورت رایگان مسکن در اختیارشان قرار دادیم مگر آن دسته از افرادی که به اختیار خود تمایل داشتند در چادر اسکان داشته باشند.

او افزود:سه ماه قبل از شروع سال جدید ستاد هماهنگی سفر را با فعالیت کمیته‌های مرتبط تشکیل دادیم و یکی از افتخارات ما این است که اجازه ندادیم خانواده‌ای شب را در این ایام که همراه است با سرما در چادر به سر ببرد.

حسینی پور با بیان اینکه تنطیم بازار یکی از مهمترین نکته‌ها در ایام نوروزی است، گفت: نوروز امسال مصادف با ماه مبارک رمضان گردید و تعداد مسافری که وارد این استان می‌شود به مراتب یک و نیم الی دو برابر جمعیت خود استان است و طبیعتاً مدیریت بازار بسیار سخت است و ما هم تمام توان خود را به کار گرفتیم تا همه اقلام به راحتی در دسترس مسافرین و شهروندان در این ماه مبارک قرار گیرد.

استاندار مازندران با اشاره به کاهش ۶۵ درصدی تلفات انسانی ناشی از حوادث جاده‌ای، افزود: در این ایام شاهد کاهش ۶۵ درصدی تلفات انسانی ناشی ازحوادث جاده‌ای در مازندران بودیم که نشان‌دهنده مدیریت مطلوب پلیس راهور، هلال احمر، اورژانس و راهداری است و یک رکورد محسوب می‌شود.

حسینی پور در پایان گفت: با توجه به تمامی مشکلاتی که در استان داشتیم و با حضور جمعیت قابل توجه مسافرین امسال در حوزه جرائم به مانند سرقت کاهش چشمگیری داشتیم و امیدوارم تا پایان تعطیلات نوروزی این این آمار پا برجا باشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود
  • آسمان نیمه ابری در مازندران
  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین در آتش سوخت
  • تدارک مسکن رایگان برای مسافرین نوروزی در مازندران + فیلم
  • باد و باران در راه است
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟
  • هوای بهاری در مازندران