Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@11:58:58 GMT

موافقت ترامپ با دعوت روسیه به نشست ۲۰۲۰ گروه هفت

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۵۱۷۹

موافقت ترامپ با دعوت روسیه به نشست ۲۰۲۰ گروه هفت

دونالد ترامپ با پیشنهاد امانوئل ماکرون برای دعوت روسیه به شرکت در نشست گروه هفت در سال ۲۰۲۰ موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، کیلی اتوود، خبرنگار شبکه سی‌ان‌ان به نقل از یک منبع آگاه وابسته به دولت آمریکا اظهار کرد، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با پیشنهاد امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه برای دعوت مسکو به شرکت در نشست گروه هفت که قرار است سال ۲۰۲۰ در آمریکا برگزار شود موافقت کرد و انتظار می‌رود این مساله را در نشست گروه هفت که قرار است طی روزهای آینده در بیاریتز برگزار شود، مطرح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، اتوود در توییتر نوشت: آن طور که یکی از مقامات ارشد دولتی گفته، ترامپ و ماکرون با یکدیگر تماسی تلفنی داشتند و توافق کردند که می‌خواهند روسیه را به نشست گروه هفت در سال آینده دعوت کنند. انتظار می‌رود که ترامپ در نشست گروه هفت با رهبران جهانی در این باره صحبت کند.

ترامپ در کاخ سفید به خبرنگاران گفت، از اقدامی برای بازگرداندن روسیه به این گروه و از سر گیری فعالیت آن در قالب گروه هشت حمایت می‌کند.

در همین حال ترامپ اظهار کرد که روسیه به خاطر "هوشمندتر" بودن ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه نسبت به باراک اوباما، همتای سابق ترامپ از این گروه اخراج شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نمایانگر ضعف آمریکا بود

رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا، پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به تل‌آویو را نتیجه ضعف آمریکا توصیف کرده است.

به گزارش فارس، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ امروز (یکشنبه) در یک راهپیمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا به پاسخ نظامی قانونی ایران به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد وی با همدردی با صهیونیست‌ها در انتقاد از عملکرد دولت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا گفت «مردم اسرائیل تحت حمله قرار گرفتند و این به این دلیل است که ما ضعف بسیار زیادی نشان دادیم».

اظهارات ترامپ پس از پاسخ نظامی ایران به اسرائیل درست چند روز پیش پس از آن مطرح شد که در انتقاد از بایدن گفته بود «ما رئیس‌جمهوری داریم که نمی‌تواند دو جمله را کنار هم ردیف کند. رئیس‌جمهوری داریم که نمی‌داند چه غلطی می‌کند و احتمالاً در یک جنگ جهانی قرار خواهیم گرفت».

دیگر خبرها

  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • موضع جدید بایدن پس از جلسه با رهبران گروه هفت درباره ایران
  • بایدن: با رهبران گروه هفت درباره حمله بی سابقه ایران به اسرائیل صحبت کردم
  • زمان نشست سران گروه هفت درباره حمله شب گذشته ایران
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نمایانگر ضعف آمریکا بود
  • نشست سران گروه هفت درباره حمله ایران علیه اسرائیل
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • مقام سابق آمریکایی: ترامپ تصور می‌کرد اوکراین باید بخشی از روسیه باشد
  • واکنش ترامپ به تنش میان ایران و اسرائیل