Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ملی نفتکش، کشتی HELM در ساعت ۶:۳۰ صبح روز سه شنبه ۲۹ مرداد به وقت تهران در ۷۵ مایلی شمال بندر ینبع در دریای سرخ دچار نقص فنی شد.

اکبر جبل عاملی مدیر فنی شرکت ملی نفتکش در این خصوص گفت: کارکنان کشتی در حال برطرف کردن نقص ایجاد شده هستند و شناور از لحاظ ایمنی در شرایط پایدار و با ثبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خوشبختانه کارکنان کشتی در وضعیت ایمن به سر می برند و اقدامات لازم برای رفع مشکل کشتی در حال انجام است افزود: کارکنان کشتی در وضعیت آمادگی کامل به سر برده و در حال رفع مشکل ایجاد شده هستند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نقص فنی نفتکش ایرانی دریای سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل به‌سر می‌برند/ عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، اظهار کرد: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه عملیات وعدۀ صادق با رمز یا رسول‌الله با موفقیت انجام شد، ادامه داد: علت این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز ایران بود.

باقری ادامه داد: ما این عملیات را منتج به نتیجۀ کامل می‌بینیم و قصدی بر ادامۀ عملیات وجود ندارد اما اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگ‌تر خواهد بود.

سرلشکر باقری تأکید کرد: از طریق سفارت سوییس به امریکا پیام دادیم که اگر با اسراییل در اقدامات احتمالی بعدیشان مشارکتی کند پایگاه هایشان هیچ امنیتی نخواهد داشت و با آن نیز برخورد خواهیم کرد.

در حال تکمیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۳
  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی
  • آماده باش کامل در استان هرمزگان/ مرخصی‌ها لغو شد
  • کاهش یک متری تراز دریای خزر
  • کاهش تراز دریای خزر به بیش از یک متر رسید
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل به‌سر می‌برند/ عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر است
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند
  • نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند
  • ادعای تایمز اسرائیل: یک نفتکش اسرائیلی در تنگه هرمز توقیف شد
  • توقیف یک کشتی در نزدیکی امارات