Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهار هزار و هشت نفر از نوآموزان مراجعه کننده به طرح سنجش در کرمان ارجاع هوش شده اند که باید برای تکمیل روند سنجش به پایگاه های تخصصی هوش مراجعه کنند.

مهران باهری بیان کرد: سه پایگاه های سنجش هوش در شهرستان های کرمان، رفسنجان و سیرجان وجود دارد و در سایر شهرستان ها نیز سنجش هوش در پایگاه سنجش تحصیلی و با حضور کارشناسان تخصصی هوش انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ۷۱۶ نفر از نوآموزان بدو ورود به دبستان در کرمان تاکنون به بخش شنوایی، هزار و ۶۹۹ نفر به بخش بینایی، ۷۰ نفر به بخش جسمی حرکتی ارجاع شده اند. 

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان تصریح کرد: ۱۳ هزار و ۲۵۴ نفر در این استان تاکنون برای شرکت در طرح سنجش نوبت گیری کرده و در انتظار به سر می برند که سنجش این نوآموزان نیز تا ۱۵ شهریور انجام می شود. 

وی از والدین نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان خواست برای انجام سنجش تحصیلی فرزندان خود هر چه سریع تر به پایگاه های سنجش در سراسر استان کرمان مراجعه کنند.

باهری گفت: نوآموزان بدو ورود به دبستان در صورت جاماندن از طرح سنجش، کارنامه تحصیلی دریافت نمی کنند و جز دفتر آمار مدارس به شمار نمی روند.

وی با بیان اینکه ۲۸ شهریور پایان مهلت شرکت در طرح سنجش تحصیلی است تصریح کرد: پیش بینی می شود تا پایان اجرای این طرح در کرمان ۶۱ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان مورد سنجش قرار بگیرند.

وی افزود: تاکنون ۵۱ هزار و هزار و ۸۲۱ نفر در سامانه طرح سنجش کرمان ثبت نام کرده اند.  

طرح سنجش امسال در استان کرمان از نیمه اول تیرماه به مرحله اجرا در آمد. 

۳۰۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان سبب ارتقای روابط دو طرف در حوزه انرژی می‌شود

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان افزون بر تعمیق پیوندهای سیاسی بین دو طرف، سبب تحرک جدی در حوزه تجاری از جمله در زمینه‌های انرژی، نفت و گاز، حمل‌ونقل و گسترش بازارهای مرزی دو کشور می‌شود.

به گزارش شانا، ناصر کنعانی امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران به اهمیت سفر رئیس‌جمهوری و هیئت همراه به پاکستان اشاره و بیان کرد: رئیس‌جمهوری سفر بسیار مهمی را به پاکستان و در ادامه به سریلانکا آغاز کرد که در چارچوب دعوت رسمی انجام‌شده از سوی رؤسای جمهوری دو کشور بوده است و البته همسو با فعالیت‌های ایران در بخش سیاست همسایگی و گسترش مناسبات و همکاری‌ها با کشورهای دوست در سطح منطقه به شمار می‌آید.

وی افزود: هر دو کشور جایگاه بالایی در سیاست خارجی ایران دارند. پاکستان از کشورهای مهم و اثرگذار در همسایگی ایران است که اشتراکات تاریخی، دینی، مذهبی و فرهنگی با ایران دارد و انتظار این است روابط اقتصادی دو طرف همپای روابط سیاسی توسعه یابد. افزون بر تعمیق پیوندهای سیاسی میان دو طرف امیدواریم تحرکی جدی در حوزه تجاری از جمله در زمینه‌های انرژی، نفت و گاز، حمل‌ونقل و گسترش بازارهای مرزی دو کشور رقم بخورد.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: با توجه به اهمیت توسعه تجاری برای دولت سیزدهم، هدف‌گذاری ارتقای مناسبات تجاری میان ایران و پاکستان به سقف ۱۰ میلیارد دلار یکی از اولویت‌های مورد توجه دو کشور است.

کنعانی در پایان تصریح کرد: سفر به سریلانکا نیز مهم است و رئیس‌جمهوری به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود عازم این کشور خواهد شد. در این سفر افزون بر افتتاح پروژه انتقال آب که به همت نیروهای فنی - مهندسی ایران انجام شده است، مذاکرات هیئت‌های عالی رتبه دو کشور را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • برداشت توت از باغات شهر منصوریه بهبهان+فیلم
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • برگزاری مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان سبب ارتقای روابط دو طرف در حوزه انرژی می‌شود
  • سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه
  • حضور ۹۲ هزار و ۳۴۶ نوآموز در سال تحصیلی جدیددرسیستان وبلوچستان
  • دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • دوره برخط فارسی‌آموزی نوآموز برگزار می‌شود