Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله هاشم هاشم‌زاده هریسی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، در واکنش به سخنان چند روز پیش آیت الله یزدی خطاب به آیت‌الله آملی لاریجانی و نامه سرگشاده آملی به او گفت: این دعوا نیز دعوای روحانیت نیست دعوای بر سر مسائل مربوط به نظام و انقلاب است و بهتر است که ما ورود پیدا نکنیم و بگذاریم خودشان مسائل را مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هاشم زاده هریسی با تاکید بر اینکه دخالت در این موضع و طرف‌گیری از شخصی خاص باعث افتادن این آن در مسیری دیگر و مسائل جناحی می‌شود، اظهار داشت: من حرف هیچ‌کدام از دو طرف را نشنیده‌ام، اما آقای یزدی گرچه در برخی موارد نسبت به مسائل و در صورت بروز ناراحتی به آن جواب می‌دهند، اما آدم اعتقادی است و با اعتقادش سخن می‌گوید.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مورد آقای لاریجانی حرفی می‌زند در صورتی که برای خودش و جناحش ضرر دارد، اما باز هم حرف می‌زند چرا؟ چون به صورت افراط و تفریطی هر وقت احساس کند که باید حرفی را بزند و آن حرف لااقل به نظر خودش درست باشد (در صورتی که حتی اگر اشتباه هم باشد) آن را می‌زند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری افزود:، اما طرف دیگر اینگونه نیست، لاریجانی‌ها اینگونه نیستند و من هم به طور کلی نمی‌توانم به این بحث وارد بشوم.

هاشم زاده هریشی تصریح کرد: آقای یزدی آدمی است با اعتقادش حرف می‌زند و چیزی که حتی صحیح نیست را به زبان می‌آورد و هر کجا احساس تکلیف شرعی کند، حرف می‌زند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه این دعوا بین روحانیت نیست بلکه دعوا بر سر مسائل نظام و وظایف مسئولان و کوتاهی در وظایف است، گفت: اگر دعوا، دعوای روحانیت بود می‌بایست قبلا هم پیش می‌آمد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آملی لاریجانی یزدی روحانیت نزاع درگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عصبانیت شدید ژاوی در جریان دیدار ‏بارسا و پاری سن ژرمن و درگیری لفظی او با داور مسابقه که باعث ‏اخراجش توسط داور شد مسلم بود که مجازات‌هایی در انتظار این ‏مربی بارسا است. ‏

اما امروز اتفاقی افتاد که ژاوی انتظارش را نداشت. اتفاقی که ممکن ‏است مجازات او را سنگین‌تر کند. ماجرا از این قرار است که یک فایل ‏صوتی در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده که تک‌تک کلمات توهین‌آمیز ژاوی خطاب به داور در آن شنیده می‌شود. این فایل ‏صدایی است که یکی از میکروفون‌های کنار زمین ضبط کرده است.‏

بارسا با اعتماد به نفس وارد زمین شد و چون بازی رفت را در پاریس ‌‏3-2 برده بود انتظار داشت پیروز شده و بعد از پنج سال برای اولین ‏بار به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ برسد. وقتی آرائوخو اخراج شد و بارسا ‏شروع به گل خوردن از پی‌اس‌جی کرد ژاوی دیگر قادر به کنترل ‏خشمش در کنار زمین نبود. ‏

از بخت بد ژاوی، خشم عجیب و غریب او در کنار زمین نه تنها ‏فراموش نشده بلکه حالا به لطف فایل صوتی لورفته تک‌تک کلماتی ‏که ژاوی خطاب به داور به کار برد مقابل ماست. ‏

این فایل صوتی با چندین فحش رکیک که ژاوی خطاب به داور ‏می‌گوید آغاز می‌شود. سرمربی بارسا در ادامه گفت:" .... سر به سر ‏من نذار عوضی .... باشه، کارت بده .... آهای داور چهارم، این ... چه ‏غلطی می‌کنه؟ ها، ها؟ .... همه‌تون از دم آشغال هستید ....". ‏

شدت فحاشی‌های ژاوی علیه داور به حدی است که رسانه‌های ‏اسپانیایی را شوکه کرده است. حالا باید دید یوفا برای مجازات ژاوی ‏تنها به گزارش رسمی داور مسابقه اکتفا کرده یا نوع توهین‌های او که ‏در این فایل صوتی فاش شده را هم مد نظر قرار خواهد داد؟

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏
  • هاشم بیک زاده: امیدوارم حاشیه‌ها در لحظه حساس به قهرمانی استقلال ضربه نزند / فیلم
  • شوخی کریم باقری با هاشم بیک زاده / فیلم
  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • فتح‌الله‌زاده: دستم را بستند و در جهنم هم باز نکردند
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • آیت‌الله جوادی آملی:‌ عملیات علیه اسرائیل طلیعه فتح است
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت