Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@23:31:44 GMT

احساس درد شدید در قفسه سینه نشانه چیست؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۵۴۷۷

احساس درد شدید در قفسه سینه نشانه چیست؟

 درد قفسه سینه، رایج‌ترین علامت سکته قلبی است، فرقی هم نمی‌کند که آرام یا تند باشد؛ اغلب کسانی که دچار حمله قلبی می‌شوند، موقع سکته قلبی احساس می‌کنند کسی مرکز قفسه سینه‌شان را فشار می‌دهد.

احساس فشردگی قفسه سینه چند دقیقه یا بیشتر طول می‌کشد یا اینکه مدتی از بین می‌رود و دوباره بر می‌گردد؛ درد قفسه سینه هنگام سکته قلبی همیشه با احساس فشردگی همراه نیست، بلکه برخی افراد احساس سنگینی در ناحیه قفسه سینه می‌کنند که کاملا ضعیف است؛ لذا هیچ نوع دردی در ناحیه قفسه سینه را نباید نادیده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معمولا هنگام سکته قلبی، درد پشت استخوان سینه یا جناغ سینه احساس می‌شود؛ باید گفت: همیشه هنگام سکته قلبی، درد قفسه سینه رخ نمی‌دهد.

برخی افراد هنگام حمله قلبی دچار درد قفسه سینه نمی‌شوند، ولی وقتی ضربه‌ای به قفسه سینه شما وارد نشده است، نباید احتمال سکته قلبی را نادیده بگیرید؛ اگر یک بار دچار سکته قلبی شوید و جان سالم به در برید، احتمال ابتلای شما به سکته دوم زیاد است پس بسیار مراقب باشید.   منبع:بهداشت نیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علت درد سینه سکته قلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات بازی امروز ذوب‌آهن و آلومینیوم که با برتری دو بر صفر تیم اصفهانی خاتمه یافت، مصدومیت شدید ابوالفضل سلیمانی از ناحیه بینی بود.

در دقایق پایانی بازی امروز در اصفهان و قبل از آنکه گل اول ذوب‌آهن به ثمر برسد، روی ارسال کرنر آرنج فریبرز گرامی مدافع ذوب‌آهن به صورت سلیمانی برخورد کرد و باعث شکستگی بینی این بازیکن شد. سلیمانی که خودش به عنوان یار تعویضی به جای احسان قهاری وارد زمین شده بود، دچار مصدومیت شد و به همین خاطر دقایق سختی را سپری کرد.

او به واسطه خونریزی شدید مجبور شد که حتی لباس خود را تعویض کند اما نکته قابل توجه این است که رحیمی‌مقدم داور وسط صحنه رخ داده را حتی خطا هم اعلام نکرد و همین امر در مصاحبه بعد از بازی سلیمانی از سوی او مورد انتقاد قرار گرفت.

سلیمانی که از ناحیه بینی دچار شکستگی شده بود، بعد از پایان بازی در اتوبوس تیم آلومینیوم هم دچار سرگیجه شدید شد و ثانیه‌هایی از حال رفت. به همین خاطر پزشکان آلومینیوم بالای سر او حاضر شدند و به مداوای این بازیکن مصدوم پرداختند.

البته بعد از مدتی بازیکن مصدوم آلومینیوم به شرایط عمومی مناسب رسید اما باید در روزهای آینده به مداوای قطعی بینی خود بپردازد. اتفاقی که حضور او در بازی با پرسپولیس در جام حذفی را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

باید دید سلیمانی در روزهای آینده چه وضعیتی پیدا خواهد کرد و آیا می‌تواند با وجود شکستگی بینی خود مقابل پرسپولیس برای تیمش بازی کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • ۷ موقعیتی که هنگام مواجهه با آنها باید «نه» بگوییم
  • ۷ موقعیت در زندگی که هنگام مواجهه با آن ها باید «نه» بگوییم
  • رژیم غذایی DASH در کاهش خطرات پس از درمان سرطان سینه موثر است
  • برای کاهش میزان نمک مصرفی روزانه خودتان آشپزی کنید
  • هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرید!
  • ۷ موقعیت در زندگی که هنگام مواجهه با آن‌ها باید «نه» بگوییم
  • توصیه‌های ایمنی پزشکی قانونی به شهروندان هنگام صاعقه
  • هموفیلی ها دارو ندارند؛ خطر معلولیت با درمانی غیر علمی‌
  • فیبریلاسیون دهلیزی عامل زمینه ساز قوی برای نارسایی قلبی است
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس